Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin hälyttävää, elokapina taas siirtynyt mannerheimintielle estämään liikennettä!

Vierailija
20.06.2021 |

Tämä on uusin tietontokentuubin striimeistä.

Kommentit (203)

Vierailija
121/203 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panu soittaa vanhoja suomalaisia biisejä, kun elokapinalliset kannetaan poliisiautoihin.

Vierailija
122/203 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastamielenosoituksen marssilaulua, kun kelaa taaksepäin puolisen tuntia: https://yle.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/203 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vastamielenosoittaja-jääkäri siellä jo hailaa koffi-tölkki kädessä

Vierailija
124/203 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vastamielenosoittaja-jääkäri siellä jo hailaa koffi-tölkki kädessä

Haha, tajuaakohan nuo itse, että olisivat Saksan komennossa olleet uunin täytettä heti kun sotatoimien vuoksi ei enää olisi tarvittu kiitoratoja rakentamaan. 

Tuskin tajuavat. 

Vierailija
125/203 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
126/203 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuki Elokapinalle!

PUNAVIHERPEPPUILIJAT KURIIN!

Vierailija
127/203 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt känniset isänmaalliset ovat päässeet sellaisiin promilleihin, että Karjalaa jo havitellaan takaisin. Jääkärimarssi soi ripiitillä neljättä kertaa. 

Olisi mielenkiintoista joskus tehdä koe kuskata tuollainen rapajuoppo suunsoittaja itärajalle ja sanoa, että lähetääs lunastamaan niitä puheita. Ei varmasti uskaltaisi mennä. 

Vierailija
128/203 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
129/203 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marionette Ohisalo viettää aurinkoista viikonloppua.

Vierailija
130/203 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt joku ettei noi kutsu itseään jääkäreiksi.

Vierailija
131/203 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt ihan hirveää, että joku kehtaa puolustaa elinkelpoista maapalloa. Mutta ei, se ei herätä kiukkua, se ei kiinnosta ketään. Mä oon jotenkin niin surullinen näin nuorena, ettei ketään kiinnosta ympäristöasiat.

Meillä Suomessa ympäristönsuojelu ja kierrätys on maailman huippuluokkaa. Sinulle nuorelle ne taitavat olla niin itsestäänselviä asioita, ettet ole tullut näitä asioita ajatelleeksi, miten paljon olemme asioiden eteen jo tehneet.

Vierailija
132/203 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne saa noita poistettua. Uusia elokapinallisia vain tulee jostain aina tilalle jos joku kannetaan pois

Vierailija
133/203 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa nyt joku ettei noi kutsu itseään jääkäreiksi.

Kyllä kutsuu :D

Siis just noi 50+  koffitölkki-miehet, jotka on lähdössä Karjalan kimppuun sen jälkeen kun elokapina on kukistettu. 

Vierailija
134/203 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt ihan hirveää, että joku kehtaa puolustaa elinkelpoista maapalloa. Mutta ei, se ei herätä kiukkua, se ei kiinnosta ketään. Mä oon jotenkin niin surullinen näin nuorena, ettei ketään kiinnosta ympäristöasiat.

Meillä Suomessa ympäristönsuojelu ja kierrätys on maailman huippuluokkaa. Sinulle nuorelle ne taitavat olla niin itsestäänselviä asioita, ettet ole tullut näitä asioita ajatelleeksi, miten paljon olemme asioiden eteen jo tehneet.

He haluavat ajaa yrityksen pois Suomesta! Maihin kuten Intia, Kiina, jossa ympäristöasioilla pyyhitään takapuolta!

Vierailija
135/203 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne saa noita poistettua. Uusia elokapinallisia vain tulee jostain aina tilalle jos joku kannetaan pois

Katsoin just että siinähän on taas koko tien leveydeltä sitä porukkaa!?

Vierailija
136/203 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian taitaa tykätä tuosta puna-mustasta paidasta, koska se on hänellän niin usein päällä.

Vierailija
137/203 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He haluavat ajaa yrityksen pois Suomesta! Maihin kuten Intia, Kiina, jossa ympäristöasioilla pyyhitään takapuolta!

Onko Kiina tämän joukkopsykoosin takana?

Kaasukammiointia ihan uudessa mittakaavassa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Gaslighting

Vierailija
138/203 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LINJA-AUTO TULI PAIKALLE

Vierailija
139/203 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussi tuli!

Vierailija