Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheisyyden puute

Vierailija
12.06.2014 |

Ollaan oltu naimisissa vasta pari vuotta. Minua häiritsee aivan valtavasti läheisyyden puute suhteessa ja olen sanonut siitä monesti miehelleni, joka ei näe mitään ongelmaa. Emme halaa, pussaa tai muutenkaan koskettele toisiamme. Iltasuukot saan väkisin pyytää aina nukkumaanmennessä puolisolta ja jos en niitä pyydä, hän ei niitä vaivaudu antamaan. Viimeksi ollaan halattu vuosi sitten. Kyllästyin siihen, että aina yksipuolisesti halasin häntä ja mies oli, kuin mikäkin makaroni. Miehellä ei ole toista, hän ei vaan ole kiinnostunut läheisyydestä juuri ollenkaan. Seksiä meillä on, mutta se alkaa olla harvenemaan päin, kun itse kaipaisin enemmän sitä läheisyyttä. Pitääkö vaan myöntää, ettei mies muuksi muutu ja kylmetä vaan samanlaiseksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista se seksi sitten on?

Vierailija
2/5 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo meillä sama. Olen hankkinut salasuhteen ratkaisuna ongelmaan. Muuten hyvä suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 03:04"]Nojoo meillä sama. Olen hankkinut salasuhteen ratkaisuna ongelmaan. Muuten hyvä suhde.

[/quote] eli menet halailemaan salakumppania?

Vierailija
4/5 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ja olen "kylmennyt" samanlaiseksi. 21v oltu yhdessä. Muuten hyvä mies!

Vierailija
5/5 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa lohduttava vastaus. Mieheni tosiaan on muuten hyvä mies, mutta tuo läheisyys ei häneltä luonnistu. Täytyy siis vaan yrittää päästä siitä yli ja tottua ajatukseen, ettei kukaan halaa ja suukota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän