Nautitko näistä helteistä?
Kommentit (47)
En nauti. Aamulla oli hiki jo hammaspesusta.
Mulle riittää sellanen 22 ja yöt sais olla vilposia. Nytkään ei koko vkl oo tullut tehtyä mitään kun ei tee mieli liikahtaakaan. Paljussa olen lähinnä loikoillut.
Vuomenna töihin, toivottavasti vielä saa yöllä nukuttua kuumassa, lomalla se ei niin haittais kun voi nukkua pidempään.
Tätä lukiessa kuuntelin radion uutisia: helteet jatkuvat.
Tarkistin lämpötilan mittarista. Ulkona 12, sisälläkin vain 21.
En todellakaan nauti. Sairauksien takia olo todella huono helteillä. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Tätä lukiessa kuuntelin radion uutisia: helteet jatkuvat.
Tarkistin lämpötilan mittarista. Ulkona 12, sisälläkin vain 21.
Missä päin?
Pk-seudulla hellettä.
Lämpötila Vaasassa just nyt n. +15 astetta - kovasti nautin tästä helteestä.
Nautin! Keho tottuu muutamassa päivässä tähän. Rakastan lämpöä ja aurinkoa. Antaa energiaa ja hyvälle tuulelle.
26 astettakin riittäisi. Tämä tämmöinen on ihan liioittelua. Ei näin kuumaa tarvitsisi olla.
Varsinkin kun sisällä läkähtyy.
Ideaalilämpö olisi minusta 23 astetta. Mutta vaikka en siis nyt varsinaisesti nauti 30 asteen helteestä, ei se nyt ärsytäkään juurikaan. Hiki on luonnon viilennystapa, pitää vaan muistaa juoda ja käydä suihkussa useammin.
Olen aikuinen nainen, enkä hermostu pikkuasioista. Nämä meikäläiset helteet nyt on lyhytkestoisia ja aika peanuts verrattuna moneen eteläisempään maahan.
Joku terveydellinen vakava haitta olisi toki eri asia, mutta useimmat minusta valittavat turhista. Lienee joku nykyajan kaupunkilaisten vieraantuminen luonnosta taustalla.
Suomessa on liian vähän hienoa säätä. Olisi paljon kivempi, jos vuoden aikana pakkanen kävisi vain muutamassa asteessa. 15-20 astetta lämmintä useimpina päivinä, helteitä joskus. Se olisi kiva.
Kymmenen astetta vähemmän olisi parempi. En todellakaan nauti kuumuudesta koskaan, mutta en varsinkaan nyt raskaana. Lähinnä lasken sekunteja että tämä tuska on ohi.
Paahtava helle käy voimilleni, enkä jaksa tehdä pihalla mitään. En siis nauti. Tämäkin päivä mennyt sisätiloissa ilmalämpöpumpun viilentämänä. Levollakin on sijansa, mut mieluusti köllöttelisin riippumatossa. Kolmenkympin paahteessa ei onnistu.
Tykkään, että on lämmintä, mut +22 riittää mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
En nauti. Aamulla oli hiki jo hammaspesusta.
Mulle riittää sellanen 22 ja yöt sais olla vilposia. Nytkään ei koko vkl oo tullut tehtyä mitään kun ei tee mieli liikahtaakaan. Paljussa olen lähinnä loikoillut.
Vuomenna töihin, toivottavasti vielä saa yöllä nukuttua kuumassa, lomalla se ei niin haittais kun voi nukkua pidempään.
Musta tulee kans ihan apaattinen kuumalla, ei jaksa tehdä mitään ja pinna on kireällä.
Tottakai nautin. Mitä kuumempi sen parempi.
Nautin niinä kesinä kun olin terve. Paha anemia oireilee entisestään kuumalla.
Pohjois-Pohjanmaa +14. En voi sanoa helteestä mitään, kun en siitä tiedä.
Varsinkin maskin kanssa todella miellyttävää, ihanan helppo hengittää.
Tykkään kun naisilla vaatetus vähenee 🤗
M34
En, 19-24 olis hyvä.
Luonto kaipaa vettä!
Nautin ja plussaa, että olen lomalla nauttiakseni.