Nautitko näistä helteistä?
Kommentit (47)
Nautin helteistä mutta mun mielestä olisi paras jos sää vaihtelisi päivittäin.
Ensin 25 ja sitten 20 ja sitten vaikka 30 ja sitten taas 20.
Nautin. Tätä olen odottanut viime syksystä asti.
Minulle riittäisi +25-26.
Sanotaan että lämpöön ja kosteuteen tottuu. Ei totu. Asuin 2 vuotta maassa, missä 9 kk vuodesta on+34 tai enemmän lämmintä ja ei siihen tottunut.
Nautin. Ihanaa kun tarkenee samalla vaatetuksella mihin aikaan vuorokaudesta tahansa.
Lämpö on ok, mutta auringonpaiste vituttaa.
Nautin, mutta vain, koska tiedän niiden loppuvan jossain vaiheessa. Ylellisen epätodellista ja vielä kauniissa kukkivassa kesäkuussa.
Välimeren ilmastoa en jaksaisi.
Nautin siitä, että helteen varjolla voin loikoilla terassilla lukemassa kaiket päivät varjojen alla: eihän helteellä jaksa kävellä tai pyöräillä..tai pyykätä tm. Nyt rupeaa jo aurinko siirtymään puiden taa ja olo viilentymään. Mikäs tässä ollessa, kohta on taas pimeää ja kylmää.
Olen geeneiltäni pohjoisen ihminen ja siedän huonosti kuumuutta. Mutta siedän kuumuutta, jos voin vaan maata paikoillani. Ja kun tiedän että tämäkin helle päättyy aikanaan.
Inhoan ja vihaan tätä, varsinkin jos oltava töissä kuten vielä pari viikkoa oltava. En jaksaisi.
Tykkään helteistå, mutta rajansa kaikella! Täällä on +31. Onneksi on ilmalämpöpumppu.
Miksi palstajonne lisää kuvia aasialaisnaista, joille on lisätty möykkyrinnat?
Meillä on töissä talvisinkin kuumat olosuhteet, ja tälläisillä helteillä siellä on sietämätöntä. Eli, en tykkää helteistä, olo on turvonnut ja epämiellyttävä koko ajan ja nukkuminenkin on mitä on. Ehkä kestäisin jo sais aina helteillä olla veden äärellä jossain mökillä tai vastaavalla.
En nauti liian kuumasta enkä viileästä. Onneksi voimme käsitellä säitä keskusteluissa. :D
Kyllä nautin. Paljon mukavampi olla helteellä ulkona kuin töllöttää futista.
Olen enemmänkin syksy ja talvi ihminen, joten en nauti helteistä, enkä yleensäkkään kuumasta. Ja koska loma on vasta elokuussa niin töissä on tuskaa olla.
En todellakaan nauti! Tykkään liikkua ja urheilla mutta ei tälläsillä keleillä kykene. Salilla on kuin saunaan menisi! Koko viikonloppu menny tuulettimen äärellä..
En nauti ollenkaan. Minulle paras kesälämpö olisi +18-24.
Paha pompholyx iskee helteillä ja kädet täynnä nesterakkuloita jotka kutiaa hullun lailla joten en nauti.