Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi ajatella sellaisesta, että ei jaksaisi matkustaa pitkää matkaa bussissa?

Vierailija
20.06.2021 |

Olen lähdössä eräässä porukassa Tuurin kyläkauppaan elokuun alussa. Itse lähden oikein mielelläni, mutta eräs toinen sanoi, että ei oikein motivoi istua bussissa tuntikausia. Hän nyt ei ole lähdössäkään, koska ilmoittautumisaika oli jo mennyt umpeen juuri sinä päivänä, kun hän sanoi tuon.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kiinni ihan säärien pituudestakin. Pitkäsäärinen kärsii keskimittaisille tehdyissä penkkiriveissä.

Vierailija
2/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan paljon ihmettelyn aiheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Hän on sitä mieltä ja kokee niin, ja sinä tunnet eri tavoin. Joillekin pitkä istuminen bussissa ei toimi, riippuen myös heiluuko bussi kuin merenkäynnissä. Jos ilmastointi toimii niin kiva.

Vierailija
4/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiani on hänen puolellaan. Bussilla matkustaminen on vain vähän mukavampaa kuin käveleminen tai polkupyöräily.

Vierailija
5/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympatiani on hänen puolellaan. Bussilla matkustaminen on vain vähän mukavampaa kuin käveleminen tai polkupyöräily.

Siis ennemmin kävelisit ja pyöräilisit Tuurin kyläkauppaan satojen kilometrien päästä?

Vierailija
6/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää istua bussissa. Mielummin junalla tai omalla autolla. Enemmän jalkatilaa.

Vierailija
7/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tykkää istua bussissa. Mielummin junalla tai omalla autolla. Enemmän jalkatilaa.

Mutta on se nyt sen arvoista kun kuitenkin pääsee matkalle.

Vierailija
8/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varmaan paljon ihmettelyn aiheita.

Voi mikä latteus!

Vierailija
9/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin myös kaverille, että onhan tässä nyt vielä aikaa valmistautua, mutta jos ajatus on tuo niin ei voi mitään. Itse odotan reissua innolla.

Vierailija
10/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän. Bussissa tulee paha olo.

Vierailija
11/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää istua bussissa, koska kärsin pahasta matkapahoinvoinnista. Jos bussissa on vielä joku haiseva ihminen tekee se tilanteesta vielä kauheamman. Mutta itsekin ihmettelen miksi joku jaksaa istua tuntikausia päästääkseen kauppaan ja varsinkin Tuuriin.

Mutta ehkä jos minulla olisi jotain määrättyä ostettavaa ja se olisi halpaa siellä voisin lähteä silti sinne. Mutta ymmärrän, että jollain kenellä ei ole rahaa tai tarvetta tavaralle, niin hänestä sinne lähteminen voi tuntua sekä turhalta, että hyödyttömältä ja miksi ylipäätään lähteä istumaan vain bussiin, kun ei ole ostamassa mitään.

Vierailija
12/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen viestini siitä että ihmisiä on monenlaisia ja jotkut tykkää ja jotkut ei poistettiin?

Mistä palstalla saa enää puhua?

Vierailija
13/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ymmärrän. Bussissa tulee paha olo.

Ei minulle.

Vierailija
14/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä PITÄISI jotain tiettyä ajatella? Senkun ajattelet mitä ajattelet.

Vierailija
15/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussi on toiseksi epämiellyttävin matkustustapa heti lentokoneen jälkeen.

Vierailija
16/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksaisi. Etenkään maski päässä monta tuntia ja ap:n kaltaisen urkkijan kanssa.

Vierailija
17/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti😂😂😂

Vierailija
18/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnella tuntikausia kaakattavia kanoja ja kiekuvia kukkoja, haistella joko liikaa hajustetta jollain, tai dödön pettämistä, selkä kipeytyy eikä matkan kohdepaikka kiinnosta yhtään enempää kuin astua koiran jätökseen.

Miksi sinun pitäisi ajatella mitään muuta kuin "aha"? Ja mennä nauttimaan itse reissusta jos kerta sellaisista pidät. Ei hänkään varmaan jaksa ajatella mitä pitäisi ajatella henkilöistä, jotka nauttivat tuollaisista reissuista.

Vierailija
19/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää istua bussissa, koska kärsin pahasta matkapahoinvoinnista. Jos bussissa on vielä joku haiseva ihminen tekee se tilanteesta vielä kauheamman. Mutta itsekin ihmettelen miksi joku jaksaa istua tuntikausia päästääkseen kauppaan ja varsinkin Tuuriin.

Mutta ehkä jos minulla olisi jotain määrättyä ostettavaa ja se olisi halpaa siellä voisin lähteä silti sinne. Mutta ymmärrän, että jollain kenellä ei ole rahaa tai tarvetta tavaralle, niin hänestä sinne lähteminen voi tuntua sekä turhalta, että hyödyttömältä ja miksi ylipäätään lähteä istumaan vain bussiin, kun ei ole ostamassa mitään.

Tohon vielä lisäksi se, että joutuu istumaan siellä bussissa tuntitolkulla Ap:n kanssa, ilman pakomahdollisuutta...

T. Eri

Vierailija
20/65 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussi on toiseksi epämiellyttävin matkustustapa heti lentokoneen jälkeen.

Mutta lentokoneella pääsee nopeimmin maapallon toiselle puolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi