tein testin: sopisin luonteeltani Uuteen Seelantiin
Kommentit (25)
Kiitos, mulla tuli myös uusi-seelanti! Voisikin kyllä sopia mulle :-)
2
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 21:53"]Kiitos, mulla tuli myös uusi-seelanti! Voisikin kyllä sopia mulle :-)
2
[/quote]
Joo, hyvä muistutus tuosta maasta. Sitten joskus...
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 21:57"]Mulke tuli uusi-seelanti myös :)
[/quote]
Meitä on monta samanlaista.
Mulle tuli myös Uusi-Seelanti, mutta en ymmärrä miksi! En mielestäni vastannut kysymyksiin siten (luulin että olisi tullut Italia tai Ranska, kun syön pastaa ja juon viiniä), ja se kuvaus ei olisi voinut olla kauempana minusta - mieluiten matkailen ja tutustun kaupunkeihin, rannalla en jaksa maata yhtään ja vaikka ulkoilua tai vaelluksia voisinkin harrastaa, niin ei se kyllä mikään intohimo ole.
Voi rähmä. Ranskaan lähettivät. Itse asiassa saattaisin jopa viihtyä, kuka tietää. Mutta kummallista, että lähettivät romanttisille kaupunkikävelyille, kun vastasin kaikkeen, että haluan mieluummin lukea kotona... Soopatesti.
mulle tuli dubai, yök ikinä en sinne menis..
Mulle tuli intia..heh. En koe sitä yhtään omakseni.
Mulle Dubai, olen käynyt. En haluaisi asumaan, mutta uudelleen voisin käydä lomalla.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:02"]
mulle tuli dubai, yök ikinä en sinne menis..
[/quote]Mulle myös! En edes haluaisi käydä tuolla lomalla. Enkä todellakaan kannata sitä orjasysteemiä millä sekin loisto on rakennettu. Noh tää olikin vaan leikkitesti.
Dubai tuli mulle. Kuvaus kyllä sopii minuun hyvin, mutta paikkana Dubai ei kiinnosta sitten yhtään.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:06"]
Mulle tuli intia..heh. En koe sitä yhtään omakseni.
[/quote]
Siellä joutuu joukkoraiskatuksi ja kaupan päälle hirtetään lähimpään puuhun :-/
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 21:58"]Mulle tuli Ranska!
[/quote]
Mulle myös. ;-)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:00"]Tykkääkö AP lampaista? :D
[/quote]
Miksei. Ap.
Mikä testi, linkkiä kiitos!