Ajelin juuri karvaturnukkani aivan kaljuksi, kyllä tuli keveämpi ja hygieenisempi olo
Oli päässyt vähän kasvamaan se "puska" ja alkoi olemaan jo ihan ällö ja likainen olo sen takia. Näillä helteilläkin parempi, että alakerta saa hengittää eikä haudu valtavan karvakasan alla.
Kommentit (14)
Nyppimällä juurineen tulos kestää pidempään. Ajelemalla sänki kutittaa jo alle vuorokaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Nyppimällä juurineen tulos kestää pidempään. Ajelemalla sänki kutittaa jo alle vuorokaudessa.
Auts.
Mä käyn sokeroitavana joka kuukausi. Ei tule pistelevää sänkeä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kiltimmällä miekkosella laukesi muna reisille.
Kiltimpimies
Ajeletko sinäkin karvaturrisi? Suosittelen, näyttää kikuli isommalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kiltimmällä miekkosella laukesi muna reisille.
Kiltimpimies
Ajeletko sinäkin karvaturrisi? Suosittelen, näyttää kikuli isommalta.
Minulla on niin pieni nysä että ei kannata edes koittaa.
Kiltimpimies
Minäkin kävin sheivaamassa. Tuli puhdas ja raikas olo.
Nytkö pitää alkaa väittelemään siitä että ne karvat itseasiassa ilmastoi sen alapään paremmin?
Ei niitä karvoja saa ajella pois, ne suojaa helteiltä ja luo alapäähään jääkaappi-ilmiön. Nyt se alapääsi vasta pääseekin mätänemään ja kohta sieltä kasvaa matoja!
Minä taas olen huomannut haisevimmat sekä väljimmät outiekalapillut sheivatuilla laihoilla naisilla, joilla joogalegginsit. Raikkaimmat, tiukimmat ja puhtaalta tuoksuvat inniepillut on aina löytynyt pyöreähköiltä naisellisesti pukeutuvilta sopivasti karvaisilta naisilta.
Mäkin olen harkinnut kaljun ajamista. Tai ainakin siilin. Olisi just näin helteillä ihanteellinen ja helppo muutenkin kun ei tarvitsisi aamuisin tukkaa laittaa.
hyi posliinit lemuaa helteellä kun ei ilma kierrä huulien alta yhtään..
yh hyh mutta trimmattu taitaa olla parasta mitä nainen voi itselleen
suoda
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen huomannut haisevimmat sekä väljimmät outiekalapillut sheivatuilla laihoilla naisilla, joilla joogalegginsit. Raikkaimmat, tiukimmat ja puhtaalta tuoksuvat inniepillut on aina löytynyt pyöreähköiltä naisellisesti pukeutuvilta sopivasti karvaisilta naisilta.
Hyi mulla on tällänen laiha joogalegginssituttava, jonka kalapillun pystyy haistaa sen housujenkin läpi...
Vierailija kirjoitti:
Eikä voi spontaanisti ruveta touhuilemaan jonkun kanssa, kun pitää käydä ensin ajelemassa sänki pois, yhtä karkea sänki kuin miehillä parta, kuka muka haluaa miehen sänkeä vasten hinkuttaa alakerran ihoa verille? Ei miehetkään halua saada paikkoja verille kuin kerran, jos nainen vain ajelee karvat poikki jollain höylällä.
Ja hiivatulehdushan vasta onkin ihanan kutsuvat tuoksahdus... =X
Suosittelen muillekin mammoille. Tuntuu myös että ikää lähti 5 vuotta pois