Mikä on kamalin etunimi, jonka olet kuullut?
Kommentit (1012)
Elisabeth
Charlotta
Henrietta
Henriikka
Akuliina
Pauliina
Elisa
Peppiina
Tuttava antoi pari vuotta sitten tyttö-vauvalleen nimeksi Hertta. En tiedä oliko jonkun rakkaan läheisen nimi vai pitikö vaan saada joku "erikoinen", mutta olis voinut sitä lastakin miettiä...
Vierailija kirjoitti:
Tuttava antoi pari vuotta sitten tyttö-vauvalleen nimeksi Hertta. En tiedä oliko jonkun rakkaan läheisen nimi vai pitikö vaan saada joku "erikoinen", mutta olis voinut sitä lastakin miettiä...
No se on vain sun mielipide, mä esim. tykkään.
Persephone, vaikka olisikin jumalallista alkuperää.
Vierailija kirjoitti:
Englanninkielisistä vielä:
Frank, George, Burt, Brent, Ned, Lester
Maud, Edna, Agatha, Agnes, Barbara, Betty, Ethel
Ned ja Betty ovat lempinimiä. Burtiin en ole perehtynyt.
No, niin. Minun mielipidettänihän tässä kysyttiin: "Mikä on kamalin etunimi, jonka olet kuullut" Minä taas en kysynyt sinun mielipidettäsi omastani.
Hehe, vaihdoin oman etunimeni (täällä haukuttu) etunimeen, jota haukuttiin aika moneen otteeseen.
Ojasta allikkoon näköjään.
Mitä paneeli on mieltä nimestä Auri?
Liisa, en tiedä mikä siinä on niin karmeaa. Vielä pahempi yhdysnimenä Annaliisa, Liisa-maija jne.
Kun taas englanninkielinen versio Lisa on kaunis!
Vierailija kirjoitti:
Maisa! Ja tunnen erään jonka etunimi Maisa ja toinen nimi Kaisa
Meidän lähellä asui ennen Raija-Maija, ja Eero-Seppo. Lapsia.
Metusalem. Veikkaan että joissakin piireissä tämä olisi pojalle annettu. Siinä mielessä kiusallinen nimi, kun aina verrataan että on yhtä vanha kuin Metusalem. Vaikka ei olisi kuin viisivuotias. Olisi silti yhtä vanha kuin Metusalem. Ja oikein vanhana tai oikeasti vanhana kaikesta todella vanhasta puhuttaisiin vertaamalla sitä Metusalemiin. Vanha kuin Metusalem. Ei se ole miehen korvissa kehu.
Kamala (Harris).
Auri on korvissani aika paha. Melkein kuin Kyky, joksi muuan Kyllikki vaihtoi nimensä.
Vierailija kirjoitti:
Liisa, en tiedä m
ikä siinä on niin karmeaa. Vielä pahempi yhdysnimenä Annaliisa, Liisa-maija jne.Kun taas englanninkielinen versio Lisa on kaunis!
Liisa on yksinään ihana nimi 😍 Yhdistelmänä sitten ei niinkään...
Pojat:
Kyky
Lyly
Nuutti
Tytöt:
Laina
Hjördis
Maja
Ihan kamalat nimet