Sain laivalla ihailevansa kommentin hiuksistani, miesystävä pyysi leikkaamaan lyhyeksi
Minulla vaaleat hiukset n. Puoleen selkään. Yksi mies, ehkä 30-40v sanoi "your hair is so beautiful" Olen itse 22v ja vaivalla kasvattanut ja hoitanut hiuksiani. En halua leikkausta, mutten halua myöskään riitaa.
Kommentit (9)
Leikkaat tietysti kaljun etkä enää koskaan vilkaisekaan miehiä päin. Eihän sitä tiedä vaikka kuolaisit telkkarissakin pekka poutaa tai lähikaupn kassaa.
Kumman vaihdat, miehen vai hiustyylin? Itse suosittelisin tuota ensimmäistä vaihtoehtoa.
Jos et leikkaa / leikkauta nyt hiuksia, tuo ystävällinen miesystäväsi nappaa ne ystävällisesti kouriinsa ja napsaisee poikki.
Voit sitten rauhoituttuasi käydä kampaajalla siistityttämässä jäljet.
Sinun valintasi.
Jos sitten joku mies vielä hairahtuisi kehumaan jotain kohtaasi, korjaat tilanteen alkamalla pukeutua riittävän peittävästi. Siinä se.
On tietysti mahdollista, että otat heti jalat allesi ja juokset.
No et tietenkään leikkaa hiuksia. Ja ole onnellinen ettei se mies kehunut sääriäsi...😳
Vierailija kirjoitti:
En usko.
0/5
Niin.
Kukaan ei koskaan kehu ketään - eikä yksikään ihminen ole ikinä mustasukkainen.
ohis
Hankkiudu sekasaunaan miehen ja ystävien kanssa, etukäteen sovit että kaveris ihailee miehen elintä. Sitten vaan - puolet pois, nips naps.
*ihailevan kommentin