Minulla tuli mieleen aika vallaton ajatus. Tuosta kun emäntä koikkelehtii vähissä tamineissa
Niin ajattelin, että mikä ettei, eipä tässä muutakaan oikein ole. Jalkapallo kyllä alkaa puolen tunnin päästä. En osaa päättää hhmmmm:(
Kommentit (12)
Varohan ajatuksiasi. Täällä tuollaisen kesäholtittomuuden seuraus (18 vuotta myöhemmin) röhnötteleepi riippimatossa kuistilla.
Eiköhän se emäntä torju nuo lähentelyt. Omani ainakin joten keskityn jalkapalloon kunhan olen ensin ajanut nurmikon ja pessyt auton ensin.
On itsestäsi kiinni mitä haluat ja valitset, me ei sinua osata neuvoa.
Vierailija kirjoitti:
Emäntä toivoo, että keskityt siihen jalkapalloon.
Älä nyt noin sano ap:lle. Vaikuttaa fiksulta ja innostavalta persoonalta. Jos joku ehdottaisi minullekin jotain vallatonta, niin olisin oitis valmis leikkiin.
Kunpa mun mies olisi nyt kotona. Mäkin tepastelisin vähissä vaatteissa.
Muistini mukaan myös Presidentti Niinistö mainosti vallattomuuttaan, ja sillä oli näkyvä seuraus.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa mun mies olisi nyt kotona. Mäkin tepastelisin vähissä vaatteissa.
Niin sitä pitää. Sinä annat uskoa ajatuksilleni ja kannustat myönteisesti. Sinulle kaikkea hyvää. 👍👍👍👍👍
ap
Ajattele nyt, hyvä mies, jos Niinistön lailla osoitat vallattomuutesi, on sinulla ensi suven kynnyksellä vaavi kapaloissa. Haluatko sitä todella? Valitse siis jalkapallo. Puoli tuntia kuluu, kun järkkäät suuhunpantavaa pelin ajaksi.
Jos teillä on ilmastointi. Kuumassa ei jaksa mitään. Puolessa tunnissa ei ehdi mitään. Ehkä kannattaa siirtää toiseen ajankohtaan.
EM-futis alkaa vasta seitsemältä.
Emäntä toivoo, että keskityt siihen jalkapalloon.