Nolo tuo naapurin muija
varmaan ei oo kun neljännellä kuulla raskaan ja nyt jo taapertaa kun ankka tuossa ja pitää käslliään alaseläst kii ja on niin RASKAANA jotta.
Kommentit (17)
Voi hitsi, mullakin tuli liitoskivut tosi aikaisin. Mahaa ei juuri näkynyt, mutta mun oli jo vaikea liikkua. Pahoitinkohan sillä jonkun mielen?
Mulla on naapurissa muija joka ei vielä ole edes raskaana mutta maha on jo iso.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 19:50"]
[/quote]
Ave, naapuri!
Joo, mut jos tuossa vaiheessa jo vaappuu puolelta toiselle niin mitehän menee sit kun on viimesillään.ap.
Mielenkiinnolla oottelen.....
Mäkään en ole edes puolivälissä, mutta selkä on aivan jumissa ja hermot puristuksissa, joten vaapun myös itse kuin ankka välillä. Tule toki sanomaan, että "Kyllä sitä nyt ollaan niiiiin raskaana...", niin saat turpaasi. Mun ykkösprioriteetti ei ole näytellä mahaani joka jampalle ja dorikselle, vaan selvitä täysjärkisenä loppuun asti näiden kipujen kanssa. Kaikki eivät ole samanlaisia huomiohuoraajia kuin sinä(?).
Minullakin ekassa raskaudessa oli tosi paljon kipuja jo alkuvaiheessa ja varmasti olen ollut ap:n kuvauksen kaltainen, toinen raskaus oli helpompi, eikä mitään ongelmia koko raskausaikana. Joten mielestäni typerää arvostella toisten raskauksia, jos ap:lla on mennyt hyvin, ei se tarkoita että kaikilla muillakin!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 20:05"]
Joo, mut jos tuossa vaiheessa jo vaappuu puolelta toiselle niin mitehän menee sit kun on viimesillään.ap.
[/quote]
No mä liikun todella, todella vaikeasti.
4, jolla on laskettu aika huomenna
Täällähän on tänään ollut paljon neighbour watchingia. Huomaa, että on lomakausi meneillään.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 20:05"]Joo, mut jos tuossa vaiheessa jo vaappuu puolelta toiselle niin mitehän menee sit kun on viimesillään.ap.
[/quote]
Mulla oli liitoskivut pahimmillaan n. Rv 8-20,,sitten rv 20-30 tuskin mitään ja rv 30-> taas kovat säryt.. Että joo kyllä vaapuin alussakin.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 19:50"]
[/quote]
Ave, naapuri!
[/quote]
Mulla on iso maha, en ole raskaana ja naapuri kyttää mua o_O
Mul on välil iso maha ja välil pieni..nyt kyl hirvittää mitä naapurit ajattelee....
Ehkä ei oo neljännellä? Mulla masu alkoi näkyä vasta 5-6kk jälkeen, vaikka hoikka olenkin.
Minulla oli ekassa raskaudessa alussa iskias ja todellakin vaapuin. Lopun aikaa pyöräilin joka paikkaan, laskettelin ja veneilin.
se selkäsärky on muuten jotain järkyttävää. Mulla oli pahimmillaan just 4-6kk aikaan. Alaselkä aivan tulessa :(
Jaaha, hanki elämä!