Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUSSIN Leikkimielinen grillimakkara-arvostelu OFFICIAL 2021

Vierailija
20.06.2021 |

Tule mukaan omilla makkaroillasi.

Minulla on jo kattaus joitain makkaroita, joita arvostelen jussin tienoilla, tai sitten en. Ehkä menee koko kesä.

Kabanossi: Juusto, Habanero.

Wilhelmi: Chili-sulatejuusto, Valkosipuli-Sinihomejuusto

Atria Käriste. Poprilli.

Ehkä jotain vielä kaipaa.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OFFICAL

Vierailija
22/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen "makkara" Ei ole makkaraa nähnytkään. Minä asun Euroopassa, jossa työskentelen Vaativissa Erityisasiantuntijatehtävissä, ja täällä makkaraa kunnioitetaan ja osataan oikeasti valmistaa. Eikä sitä varsinkaan kärvennetä missään likaisessa grillissä mustaksi ja tarjoilla käytetystä nenäliinasta.

Kyllä täytyy päässä viheltää jos jotain helvetin makkaraa kunnioitatte. Tosin sellaistahan se on siellä Eurooppa nimisessä maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen "makkara" Ei ole makkaraa nähnytkään. Minä asun Euroopassa, jossa työskentelen Vaativissa Erityisasiantuntijatehtävissä, ja täällä makkaraa kunnioitetaan ja osataan oikeasti valmistaa. Eikä sitä varsinkaan kärvennetä missään likaisessa grillissä mustaksi ja tarjoilla käytetystä nenäliinasta.

Erityisasiantuntijalle tiedoksi että me suomalaisetkin asumme Euroopassa. Pölö!

Vierailija
24/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosteleppa Krakovan Wojtek ja Katalonian Carlos.

Vierailija
25/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OFFICAL

Vierailija
26/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta tuollainen snobbailu. Ne eurooppalaisetkin vain naureskelee sulle selän takana kuin tuollainen pohjolan barbaari yrittää olla ihmisiksi.

Vierailija
27/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OFFICAL

Vierailija
28/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OFFICAL

Vierailija
29/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on lupa arvostella ne itse. Osta rinnalle jotain suomalaista kyrsää. Anna vaikka puolisosikin maistaa ja sanoa painavan sanansa.

ap

Vierailija
30/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin on tullut myyntiin Kabanossi  Habanero. Vuosi sitten ei tainnut vielä olla?

Ollaan jännän äärellä, kumpi maistuu paremmalta, vastaava Wilhelmi vai tämä.

ap

Vierailija
31/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras grillimakkaran rakenne ja kuoren napakkuus kuumennettuna on mielestäni Huiluntuhdilla. Hyvä maku myös.

Tästä tämä lähtee.

ap

Vierailija
32/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on lupa arvostella ne itse. Osta rinnalle jotain suomalaista kyrsää. Anna vaikka puolisosikin maistaa ja sanoa painavan sanansa.

ap

Palataan asiaan kun saan puolison.

Vierailija
33/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo wilhelmin valkosipuli- sinihomejuusto on kyllä aika hyvä makkara. Myös huiluntuhdin perusmakkara on minun mieleen. Kabanossilla myös se valkosipuli on hyvänmakuinen. Näille kun vahvaa sinappia kaverina, ni kyllä maistuu!

Vierailija
34/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin on tullut myyntiin Kabanossi  Habanero. Vuosi sitten ei tainnut vielä olla?

ap

Sitä kannattaa verrata Wilhelmin Carolina Reaperiin.

Vierailija
35/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyrsällä tarkoitetaan leipää, anteeksi vaan.

Vaikkakin helpommin ajattelee, että tarkoittaa yli  20cm olevaa paksua makkaraa.

Vierailija
36/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OFFICAL

Vierailija
37/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Wilhelmi Carolina Reaper on parempi.

Vierailija
38/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atrian grilliboksissa oli raakamakkara, jossa oli goudaa sisällä. Oli erittäin hyvä, lihaisa ja maukas. Ajattelin ostaa uudestaan.

Vierailija
39/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin asun🇫🇮 Euroopassa 🇫🇮ja erotan maatiais-sian villisiasta. Grillaan niitä puhtaassa grillissä kypsäksi en kärvennä. Eivät nekään näe makkaroita eivätkä toisiaankaan kun en elävänä laita kypsymään

Vierailija
40/47 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OFFICAL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan