JUSSIN Leikkimielinen grillimakkara-arvostelu OFFICIAL 2021
Tule mukaan omilla makkaroillasi.
Minulla on jo kattaus joitain makkaroita, joita arvostelen jussin tienoilla, tai sitten en. Ehkä menee koko kesä.
Kabanossi: Juusto, Habanero.
Wilhelmi: Chili-sulatejuusto, Valkosipuli-Sinihomejuusto
Atria Käriste. Poprilli.
Ehkä jotain vielä kaipaa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen "makkara" Ei ole makkaraa nähnytkään. Minä asun Euroopassa, jossa työskentelen Vaativissa Erityisasiantuntijatehtävissä, ja täällä makkaraa kunnioitetaan ja osataan oikeasti valmistaa. Eikä sitä varsinkaan kärvennetä missään likaisessa grillissä mustaksi ja tarjoilla käytetystä nenäliinasta.
Kyllä täytyy päässä viheltää jos jotain helvetin makkaraa kunnioitatte. Tosin sellaistahan se on siellä Eurooppa nimisessä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen "makkara" Ei ole makkaraa nähnytkään. Minä asun Euroopassa, jossa työskentelen Vaativissa Erityisasiantuntijatehtävissä, ja täällä makkaraa kunnioitetaan ja osataan oikeasti valmistaa. Eikä sitä varsinkaan kärvennetä missään likaisessa grillissä mustaksi ja tarjoilla käytetystä nenäliinasta.
Erityisasiantuntijalle tiedoksi että me suomalaisetkin asumme Euroopassa. Pölö!
Arvosteleppa Krakovan Wojtek ja Katalonian Carlos.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta tuollainen snobbailu. Ne eurooppalaisetkin vain naureskelee sulle selän takana kuin tuollainen pohjolan barbaari yrittää olla ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on lupa arvostella ne itse. Osta rinnalle jotain suomalaista kyrsää. Anna vaikka puolisosikin maistaa ja sanoa painavan sanansa.
ap
Milloin on tullut myyntiin Kabanossi Habanero. Vuosi sitten ei tainnut vielä olla?
Ollaan jännän äärellä, kumpi maistuu paremmalta, vastaava Wilhelmi vai tämä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Paras grillimakkaran rakenne ja kuoren napakkuus kuumennettuna on mielestäni Huiluntuhdilla. Hyvä maku myös.
Tästä tämä lähtee.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on lupa arvostella ne itse. Osta rinnalle jotain suomalaista kyrsää. Anna vaikka puolisosikin maistaa ja sanoa painavan sanansa.
ap
Palataan asiaan kun saan puolison.
Tuo wilhelmin valkosipuli- sinihomejuusto on kyllä aika hyvä makkara. Myös huiluntuhdin perusmakkara on minun mieleen. Kabanossilla myös se valkosipuli on hyvänmakuinen. Näille kun vahvaa sinappia kaverina, ni kyllä maistuu!
Vierailija kirjoitti:
Milloin on tullut myyntiin Kabanossi Habanero. Vuosi sitten ei tainnut vielä olla?
ap
Sitä kannattaa verrata Wilhelmin Carolina Reaperiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kyrsällä tarkoitetaan leipää, anteeksi vaan.
Vaikkakin helpommin ajattelee, että tarkoittaa yli 20cm olevaa paksua makkaraa.
Vierailija kirjoitti:
ap
Wilhelmi Carolina Reaper on parempi.
Atrian grilliboksissa oli raakamakkara, jossa oli goudaa sisällä. Oli erittäin hyvä, lihaisa ja maukas. Ajattelin ostaa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin asun🇫🇮 Euroopassa 🇫🇮ja erotan maatiais-sian villisiasta. Grillaan niitä puhtaassa grillissä kypsäksi en kärvennä. Eivät nekään näe makkaroita eivätkä toisiaankaan kun en elävänä laita kypsymään
OFFICAL