Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten vaatetuksesta kysymyksiä!?

Vierailija
09.08.2008 |

Pärjääkö lapsi 3v joka pph:lla koko talven H&M:n toppahaalarilla? Vai pitääkö olla reimatecit?=) H&M:n ruskea toppahaalari näyttää kivalta ja jos siihen yhdistää pinkkiä pipoa ym niin olis ihan passeli meidän tytölle! Miten kestävä mahtaa olla kun pitäisi vielä meidän toisellekkin tytölle pysyä hyvänä?

Suosiiko muut lapsillaan tälläisiä vedenkestäviä lenkkareita?Onko sellaisia varrellisia olemassa?

Oliskohan se ihan hyvä hankinta näin syksyksi niin ei tarvis aina kulkea kumpparit jalassa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin satsaisin kyllä vedenpitäviin haalareihin ja kenkiin, ehdottomasti. Vaikka ovatkin kalliita niin käyttömukavuus on ihan toista luokkaa kuin hm:n haalarit tai vastaavat.

Vierailija
2/6 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalari kestää toiselle lapselle, jos kestää. Aika onnetonta on meillä ollut, nuhjuisia ja rikkinäisiä ovat talven jäljiltä ja aina olen päätynyt ostamaan uuden. Merkkejä on ollut käytössä laidasta laitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko kaikki lenkkari-mallisia?

Talveksi meillä kyllä jo on hankittuna varrelliset goretex kengät...

Vierailija
4/6 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Kaikki laittavat (sään mukaan) kuravaatteet, ettei tule taistelua ->Miks mun pitää kun ton ei?

B) Reimatec ei ole sukelluspuku, joten kastuu ihan varmasti loskassa

C) Ulkoillaan kaksi kertaa päivässä, eikä aamulla kastunut puku ehdi kuivua, kun en omista kuivauskaappia

Samat syyt pätevät kenkiin, Goretex/Kuoma vs. kumisaappaat

Vastaus ap:n kysymykseen on siis, että pärjää henkkamaukkapuvulla JA kuravaatteilla.

t:pph

Vierailija
5/6 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Kaikki laittavat (sään mukaan) kuravaatteet, ettei tule taistelua ->Miks mun

B) Reimatec ei ole sukelluspuku, joten kastuu ihan varmasti loskassa

C) Ulkoillaan kaksi kertaa päivässä, eikä aamulla kastunut puku ehdi kuivua, kun en omista kuivauskaappia

Samat syyt pätevät kenkiin, Goretex/Kuoma vs. kumisaappaat

Vastaus ap:n kysymykseen on siis, että pärjää henkkamaukkapuvulla JA kuravaatteilla.

t:pph

Vierailija
6/6 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjää noilla mitä olet ajatellu.

itse ostin reimatecit kun nyt saa niin halvalla talvihaalareita.

ja ei ne kyllä kastu vaikka lammikossa uisi kuten pph täällä väittää, ellei sitten ole

maanataikappale tai rikkinäinen.