Lasten vaatetuksesta kysymyksiä!?
Pärjääkö lapsi 3v joka pph:lla koko talven H&M:n toppahaalarilla? Vai pitääkö olla reimatecit?=) H&M:n ruskea toppahaalari näyttää kivalta ja jos siihen yhdistää pinkkiä pipoa ym niin olis ihan passeli meidän tytölle! Miten kestävä mahtaa olla kun pitäisi vielä meidän toisellekkin tytölle pysyä hyvänä?
Suosiiko muut lapsillaan tälläisiä vedenkestäviä lenkkareita?Onko sellaisia varrellisia olemassa?
Oliskohan se ihan hyvä hankinta näin syksyksi niin ei tarvis aina kulkea kumpparit jalassa?
Kommentit (6)
Haalari kestää toiselle lapselle, jos kestää. Aika onnetonta on meillä ollut, nuhjuisia ja rikkinäisiä ovat talven jäljiltä ja aina olen päätynyt ostamaan uuden. Merkkejä on ollut käytössä laidasta laitaan.
Vai onko kaikki lenkkari-mallisia?
Talveksi meillä kyllä jo on hankittuna varrelliset goretex kengät...
A) Kaikki laittavat (sään mukaan) kuravaatteet, ettei tule taistelua ->Miks mun pitää kun ton ei?
B) Reimatec ei ole sukelluspuku, joten kastuu ihan varmasti loskassa
C) Ulkoillaan kaksi kertaa päivässä, eikä aamulla kastunut puku ehdi kuivua, kun en omista kuivauskaappia
Samat syyt pätevät kenkiin, Goretex/Kuoma vs. kumisaappaat
Vastaus ap:n kysymykseen on siis, että pärjää henkkamaukkapuvulla JA kuravaatteilla.
t:pph
A) Kaikki laittavat (sään mukaan) kuravaatteet, ettei tule taistelua ->Miks mun
B) Reimatec ei ole sukelluspuku, joten kastuu ihan varmasti loskassa
C) Ulkoillaan kaksi kertaa päivässä, eikä aamulla kastunut puku ehdi kuivua, kun en omista kuivauskaappiaSamat syyt pätevät kenkiin, Goretex/Kuoma vs. kumisaappaat
Vastaus ap:n kysymykseen on siis, että pärjää henkkamaukkapuvulla JA kuravaatteilla.
t:pph
pärjää noilla mitä olet ajatellu.
itse ostin reimatecit kun nyt saa niin halvalla talvihaalareita.
ja ei ne kyllä kastu vaikka lammikossa uisi kuten pph täällä väittää, ellei sitten ole
maanataikappale tai rikkinäinen.
niin satsaisin kyllä vedenpitäviin haalareihin ja kenkiin, ehdottomasti. Vaikka ovatkin kalliita niin käyttömukavuus on ihan toista luokkaa kuin hm:n haalarit tai vastaavat.