Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verinen hiivatulehdus?!?

Vierailija
12.06.2014 |

AIheuttaako hiivatulehdus veristä (hyvin niukkaa) valkovuotoa? En tiedä onko kk:t alkamassa (kipeä muutenkin, niin en muista koska ne on olleet). Olen hoitanut monet kerrat hiivan bulgarian jogurtilla,ja nytkin aloitin sen, ja oireet helpottaneet (kutina, turvotus jnpp), mutta tuo lievä punaisuus mietityttää.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mistä tahansa emätintulehduksesta limakalvot voi ärtyä sen verran että vähän vertakin tulee. 

Vierailija
2/19 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jokin muu tulehdus kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus (kerran kai vastaava tilanne) ja heti perään alkoi menkat, ja hiiva häipyi ja se verinen vuoto myös. Lisää vinkkejä? Kiitän :)

-ap

Vierailija
4/19 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis menkkojen jälkeen ei jatkunut kumpikaan.

Vierailija
5/19 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene klamydiatestiin

Vierailija
6/19 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovulaatiovuoto?

Vierailija
7/19 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 14:48"]

Mene klamydiatestiin

[/quote]

Heh X) Kiitos, muita vinkkejä? -ap

Vierailija
8/19 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä ollut veristä ovulaatio vuotoa. Eikä sitä vuotoa muutenkaan ole kuin nimeksi, söin pari viikkoa sitten antibiootti kuurin, ja ihmettelen miten hiiva tulee näin jälkikäteen.... kuuri loppui 1.5 viikkoa sitten.  Ja olen syönyt maitohappobakteereja ab kuurin takia.

Vierailija
9/19 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivahan juuri tulee yleensä ab-kuurin jälkeen.

Vierailija
10/19 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, niin tulee, ihmettelen vain, miksi tulee 1.5 viikkoa ab kuurin loppumisen jälkeen. Yleensä se alkaa joko kuurin aikan, tai heti kuurin jälkeen...

Vierailija
11/19 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös.

Vierailija
12/19 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kk:t alkoi, eli se asia selvinnyt, mutta mistä tuo emätintulehdus voi tulla?

Vierailija
13/19 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätintulehduskin voi tulla vaikka antibiottikuurista, joka muuttaa alapään bakteerikannan.

Vierailija
14/19 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli veristä vuotoa jälkiehkäisypillerin oton jälkeen ennen menkkoja ja siitä lähtien on ollut hiivaa ja ei ole ollut ja on ja ei...saamari >:( varmaan ph päin honkia.

Vierailija
15/19 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:43"]

Minulla tuli veristä vuotoa jälkiehkäisypillerin oton jälkeen ennen menkkoja ja siitä lähtien on ollut hiivaa ja ei ole ollut ja on ja ei...saamari >:( varmaan ph päin honkia.

[/quote]

:( Kokeile sitä bulgarian jogurttia? Kuulostaa ihan pihi-pirkka niksiltä, mutta kaiken minkä voi apteekin "rahastamiselta" välttää, on hyvä ;) Eli olen käyttänyt lapsen vanhaa särkylääkeruiskua, esim nestemäisessä Panadol paketin mukana tulevaa, missä se suu osa on iso. Sen vetoisuus on n.5ml, ja sillä laitan "sinne" 3 mitallista bulgarian jogurttia, 2-3 kertaa päivässä, ja se vaatii terveyssiteen käyttöä. Olen saanut sillä useamman kerran hiivan pois. Luonnollista, ei maksa juuri mitään, ja vaiva helpottaa jo ekan yön jälkeen paljon, siis hiivan kutina esim, mutta sitä kannattaa käyttää muutama päivä. Nyt kun itsellä alkoi kk:t, niin katson, jos se niillä menee ohi, kuten on aiemminkin käynyt. Tolla bulgarian jogurtilla kaiketi saa sen ph:n kuntoon.

Vierailija
16/19 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei apteekissa myy sitä sellasta lasten särkylääke mittaa ilman s-lääkettä, niin tavallisesta lääkeruiskusta saa myös, leikkaa sen pienen kärjen pois mattoveitsellä tms. Niinhän miehet saattaa tehdä nuuska ruiskun...

Vierailija
17/19 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:43"]

[/quote]

:( Kokeile sitä bulgarian jogurttia? Kuulostaa ihan pihi-pirkka niksiltä, mutta kaiken minkä voi apteekin "rahastamiselta" välttää, on hyvä ;) Eli olen käyttänyt lapsen vanhaa särkylääkeruiskua, esim nestemäisessä Panadol paketin mukana tulevaa, missä se suu osa on iso. Sen vetoisuus on n.5ml, ja sillä laitan "sinne" 3 mitallista bulgarian jogurttia, 2-3 kertaa päivässä, ja se vaatii terveyssiteen käyttöä. Olen saanut sillä useamman kerran hiivan pois. Luonnollista, ei maksa juuri mitään, ja vaiva helpottaa jo ekan yön jälkeen paljon, siis hiivan kutina esim, mutta sitä kannattaa käyttää muutama päivä. Nyt kun itsellä alkoi kk:t, niin katson, jos se niillä menee ohi, kuten on aiemminkin käynyt. Tolla bulgarian jogurtilla kaiketi saa sen ph:n kuntoon.

[/quote]

Kiitos vinkistä :). Tätä täytyy kokeilla seuraavan kerran.

Vierailija
18/19 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään lisää vinkkejä?

Vierailija
19/19 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä emätintulehduksen voi saada?