Mikä on erikoisin (teko)syy mitä olet kuullut jonkun sanovan, miksi ei voi mennä töihin?
Yksi työikäinen ihminen sanoi ettei voi mennä töihin koska pitää haravoida lehtiä pihalta.
Kommentit (13)
Tuilla tienaa paremmin ja saa elää vapaammin.
Koska rahaa saa ilmaiseksikin.
Tavallaan tuo on ihan loogista, mutta itse en voisi olla käymättä töissä. Kyllä se rutiini ja tekeminen ja ihmisten näkeminen on sen verran tärkeää itselleni vaikka työt välillä ketuttaisikin.
Lähihoitaja on ollut jo vuosikausia työttömänä, koska ei voi mennä töihin lateksiallergian takia.
Ei uskalla jättää kissaa yksin kotiin, pelkää että sillä välin joku murtautuu asuntoon ja vahingoittaa kissaa.
"Pitäisi muuttaa, ja kaikki kaverit ovat täällä."
"Olen jo niin vanha, että ei mun enää tarvitse mennä töihin."
55v ihminen, aivan täysin terve.
Vierailija kirjoitti:
"Pitäisi muuttaa, ja kaikki kaverit ovat täällä."
Jos sinkku vaihtaa paikkakuntaa, niin ei hän voi edellyttää että ystävä- ja tuttavapiiri muuttaisi perässä. Perheellinen voi yleensä olettaa että perheen jäsenet muuttavat samaan osoitteeseen. Jos hänellä on kotikaupungissaan hyvä ja edullinen asunto, niin sekin vaikuttaa muuttohaluukkuuteen.
Tuttava tulee AINA kipeäksi, jos töihin joutuu. Oli se palkkatyötä tai jotain muuta rasittavaa. Esim muuttoavuksi voi tulla jos ei tarvitse tehdä mitään, voi kuitenkin ehkä keittää kahvia ja laittaa talkooruokaa tarjolle.
Muuten kyllä voi tehdä kaikkea kivaa, myöskin fyysistä aktiviteettia. Voi käydä esim ratsastamassa. Voi lähteä ryyppäämään risteilylle ja kantaa sieltä selkä vääränä juomalaatikoita. Mutta että töihin?! Ehei, aijaijai kun sattuu!
Yksi ilmoitti että ei voi mennä työvuoroonsa koska koira oksensi yöllä.
Naapuri potkittiin viiskymppisenä yt neuvotteluissa ulos. Ei edes yrittänyt enää työllistyä, kun katkeroitui koko yhteiskunnalle silmittömästi. Sanoi että kun hänen työpanostaan ei arvostettu, ei häntä sitten kaivata missään muussakaan firmassa.
Koska sanoo olevansa edelleen kotiäiti, vaikka kaikki lapset on aikuisia ja muuttanut pois.
"En halua nuolla kenenkään pe r s että."
Samainen (terve 30 v mies) päivitteli vähän väliä Facebookiin miten muualta tulleet vie meidän verorahat.