Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskaana ja kaaduin portaissa

Vierailija
22.08.2006 |

Siis pyllähdin muutaman askelman.....enempi kyllä jalka vääntyi ja on nyt kipeä kuin mikä. Mutta siis viikkoja nyt 36+3.....kylki tömpsähti tuohon kaiteeseen. Kävisitkö lääkärissä?? vauva liikkuu ihan normaalisti ja ei ole mitään esim. veristä vuotoa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siis soitin jo polille. Siellä sanottiin että mun pitää itse nyt arvioida " kaatumis" tilanne ja miettiä tuliko vatsaan kova isku.....Mutta kätilökin sanoi ett jos liikkuu niin yleensä silloin vauvalla kaikki on hyvin......mutta tietysti tää painaa mun mieltä. Ja siis tapahtuma sattui klo,15 aikaan

Vierailija
2/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T neuvolalääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua käskettiin käymään edellisessä raskaudessa kun kaaduin.

Vierailija
4/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein aikamoisen voltin rv 38 kun koira kiskaisi liukkaalla, terve tyttö syntyi seuraavalla viikolla. MUTTA JOS SINUA HUOLETTAA MENE, minä olen tradenomi, en terkkari.

Vierailija
5/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman askelman verran. Maha ei kyllä osunut mihinkään. en käynyt missään näytillä eikä siitä mitään tullut vauvalle. MUTTA koskaanhan ei voi tietää joten jos et nyt suuna päänä ole menossa näytille niin ole ainakin " varpaisillaan" vointisi kanssa ja lähde HETI jos vähänkään epäilyttää!

Vierailija
6/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näkeekö ees sen jos se on irtoamassa?? ja mietin sitä ett jos nyt meen sinne, niin ne katsoo ultralla jne. sitten tulisinkin kotia takaisin, niin voiko ne muka taata ettei istutta irtoaisi.

Vierailija
7/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa oloasi kotona mutta lähde heti näytille jos yhtään epäilyttää.

Tuskin ne nyt tekis muuta kuin ultrais ja käskis kotiin .

Vierailija
8/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin viellä että aikaa on jo kuitenkin kulunut melkein 4,5tuntia....eli luulisin että kovat kivut tai supistukset olisi jo tullut jos olisi tullakseen??

Vierailija
9/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sä varmaan olisit hoksannut jos olisi pahasti käynyt...

Mutta kyllähän se tuommoinen säikäyttää!

T. se toinen portaissa pudonnut

Vierailija
10/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkka vain kuunteli sydänäänet ja sanoi, että lapsivesi kyllä vaimentaa tällaiset tömähdykset. Hän sanoi myös, että yleensä istukka irtoaa vain todella kovista iskuista, kuten potkaisusta mahaan. :((

Vierailija
11/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätin että en nyt lähde lääkäriin, kun ei mitään kummempia kipuja ole. Tietty jos oikein asiaa mielessä vatvoo niin saahan sitä vaikka mitä tuntemuksia aikaan :) niin ja tosiaan kun en suoranaista iskua saanut mahaan ja pepulleenkin lähinnä istahdin...lähinnä jalka vain vääntyi.

Vierailija
12/12 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä kuljen tooosi varovasto noissa portaissa!