Helsinkiläiset +40 perheelliset naiset Hangossa vähän ”bilettämässä”
Onko nyt IN hankkia pari lasta, ja sitten alkaa elämään kuin sinkku? Osa eroaa ja osa on suhteessa, mutta käyvät +40 iässä ei perhematkoilla, vaan Hangossa vähän viettämässä ”tyttöjeniltoja”
Helsinkiläisiä tanssinopettajia ym. joilla kova vietti bilettää kuten 15v nuoret. Onneksi on itse tullut nuorena juhlittua maailmalla, niin voi nyt keskittyä lapsiin ja elämyksiin heidän kanssaan 💕
Kommentit (71)
Jokaisen perheellisen yli 40-vuotiaan naisen on pysyttävä aina kotona lastensa kanssa koska niin tekee myös ap. Näinpä. (hih)
Jätä, ap, kaverien instapäivitysten selailu vähemmälle. Selvästi ottaa sinulla koville. Eikö lastesi isä suostu huolehtimaan lapsista niin, että pääsisit joskus ulos yksin tai ystävien kanssa? Ovatko ystäväsi jääneet perheelle omistautumisen myötä, eikä sinulla ole ketään, joka pyytäisi sinua tyttöjen reissulle? Oletko marttyyriäiti, joka saa tyydytystä itsensä uhraamisesta? Aloituksesta näkyy harvinaisen selvästi, että muita yritetään alentaa oman harmistuksen hälventämiseksi.
Mitä tulee "bilettämiseen" ja ikääntymiseen, ei juhlista ja vaikka elävästä musiikista nauttiminen lopu, kun saa lapsia tai tulee tietyn ikäiseksi. Vaikkapa Savonlinnan oopperajuhlien tai Pori Jazzin kohderyhmä on juuri mainitsemasi keskiluokkaiset keski-ikäiset ihmiset eivätkä mitkään teinit.
Ylipäätään on kummallinen ajatus, että lasten saamisen myötä katoaisivat kaikki omat mielenkiinnonkohteet ja ainoastaan lapsiperheaktiviteetit kiinnostaisivat. Itse ainakin näen, että huvipuistoreissuja tehdään enemmänkin lasten kuin vanhempien iloksi, ja vanhemmilla on sitten erikseen omat reissut. Yksi tykkää kalastaa Lapissa, toinen juosta maratoneja, kolmas käy konserteissa.
Olen 40 enkä käy enää bilettämässä, kun olen lopettanut alkoholinkäytön. Suomessa juhliminen on niin viinapainotteista, ettei sitä jaksa selvinpäin katsella ainakaan enää loppuillasta. Mutta jos joku äityli tykkää juhlia niin se ei ole multa mitenkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin näin n. 40-v ihmettelen n. ikäisieni tarvetta lähteä "bilettämään".
Ymmärrän että ollaan porukalla/syödään ja juodaan/tanssitaan jne. mutta siinä on eroa vedetäänkö pahemmin kuin teinit vai ns. "sivistyneemmin".
Ylipäätään suomalainen kulttuuri jossa kännätään korkkarit katossa on aika sairas. Pidän enemmän "eteläeuroopan tyylistä" jossa voidaan yöhön saakka tanssia, mutta parin lasillisen voimalla, ei änkyräkännissä.
Jotenkin tuntuu, että tuo suomalainen tapa on vähän jo hiipumassa pois, nuoret ovat keskimäärin fiksupia tässä mitä "keski-ikäiset". Yksi syy on varmaan some, äkkiä on "nolona meeminä" kaikkialla jos on sammunut k-set housuissa/meikit levinneenä/ yrjöt rinnuksilla/ puoliksi syöty pitsalaatikko sylissä johonkin puistonpenkille.
Minä puolestani ihmettelen nykysuomessa kaikenlaisia homoja ja erinäisiä sukupuolimuunnoksia. Aika sairasta.
Ymmärrän paremmin pohjoiskorean tyyliä, jossa miehet on miehiä, naiset naisia ja kaikki rakastavat Johtajaansa.
Eikä ole pelkoa meemeistä kun ei ole nettiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40 enkä käy enää bilettämässä, kun olen lopettanut alkoholinkäytön. Suomessa juhliminen on niin viinapainotteista, ettei sitä jaksa selvinpäin katsella ainakaan enää loppuillasta. Mutta jos joku äityli tykkää juhlia niin se ei ole multa mitenkään pois.
Et siis osaa juhlia tai pitää hauskaa selvinpäin?
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis osaa juhlia tai pitää hauskaa selvinpäin?
"Suomessa juhliminen on niin viinapainotteista, ettei sitä jaksa selvinpäin katsella ainakaan enää loppuillasta."
Ei ole enää hauskaa siinä vaiheessa, kun muut ovat liian humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Sama!
Bilettäminen = kännääminen, jotenkin todella noloa että vanhukset on niin viinan perään.
Nuoriso on erilaista. Maailma muuttuu aivan ihanaan suuntaan. Victoria's Secret mallitkin on nyt tavallisia naisia joilla on saavutuksia, eikä mitään seksin papittaria!
Uutta maailmaa pyörittää vahvat naiset, joilla on terveet arvot. Osa miehistä vastustaa, mutta he tippuvat kyydistä...
Ihmiset bilettää kuin viimeistä päivää aivan kuin koronaa ei olisikaan, vaikka nyt pitäisi ottaa iisisti, ettei koronan kolmannesta aallosta tule paha!
Lapset jo teinejä joilla on omat menot
Eipä enää pikkulapsivaihetta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin näin n. 40-v ihmettelen n. ikäisieni tarvetta lähteä "bilettämään".
Ymmärrän että ollaan porukalla/syödään ja juodaan/tanssitaan jne. mutta siinä on eroa vedetäänkö pahemmin kuin teinit vai ns. "sivistyneemmin".
Ylipäätään suomalainen kulttuuri jossa kännätään korkkarit katossa on aika sairas. Pidän enemmän "eteläeuroopan tyylistä" jossa voidaan yöhön saakka tanssia, mutta parin lasillisen voimalla, ei änkyräkännissä.
Jotenkin tuntuu, että tuo suomalainen tapa on vähän jo hiipumassa pois, nuoret ovat keskimäärin fiksupia tässä mitä "keski-ikäiset". Yksi syy on varmaan some, äkkiä on "nolona meeminä" kaikkialla jos on sammunut k-set housuissa/meikit levinneenä/ yrjöt rinnuksilla/ puoliksi syöty pitsalaatikko sylissä johonkin puistonpenkille.
Tämä 💯
Paljon mukavampi olisi perhereissu kuin nämä nolot 5-kymppiä käyvien ”bilereissut”
Senkin ymmärrän että joskus käydään, mutta sometus😂 myötähäpeä
Vierailija kirjoitti:
Lapset on eroon jälkeen viikko viikko systeemissä ja on siis aikaa itsellekin. Tekis hyvää kaikille
Lapsiparat!
Hajonnut perhe on hajonnut perhe!
Vierailija kirjoitti:
Happamia, sanoi kettu.
Mua yksi ex-ystävä syyllisti alkoholinkäytöstä jopa työpaikalleni tutulleen. Juon kuulemma kuin rapajuoppo ja ihmetteli olinko onnistunut pitämään työni (selän takana nämä). Itsellään on kotona teini ja silloin myös pieni vauva.
Jätti usein viikonloppuisin miesystävänsä hoitamaan lapsia kun lähti itse baareihin. Minä kauhea juoppo ja varmaan myös huumeidenkäyttäjä olen lapseton. En voi lapsia edes saada. Enkä käynyt juuri missään työajan ulkopuolella.
Nykyään olen lapseton edelleen, mutta myös työtön ja juon noin kerran kuukaudessa. Luotto totaalisesti mennyt ihmisiin. Vaikea on kyllä ylläpitää sosiaalisia suhteitakaan ja kohta olen syrjäytynyt täysin kotiini. Toivottavasti on ihana perheenäiti tyytyväinen. Kyllä pitää saada puuttua muiden elämään, voi v***u!!!!
Ikuiset bilettäjät haukkuvat Apta😂
On noloa bilettää 40-50v iässä kuin teinit. Lapset jo käyttää Instaa ja äiti siellä vähän pyllistelemässä tyttöjen illassa😁🤦🏾♀️
Vierailija kirjoitti:
On noloa bilettää 40-50v iässä kuin teinit. Lapset jo käyttää Instaa ja äiti siellä vähän pyllistelemässä tyttöjen illassa😁🤦🏾♀️
Nykyään on kato muotia erota ja rikkoa perhe...!
Kaikki kynnelle kykenevät Hankoon vuokraluukkuun ja vähän bilettämään😁😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On noloa bilettää 40-50v iässä kuin teinit. Lapset jo käyttää Instaa ja äiti siellä vähän pyllistelemässä tyttöjen illassa😁🤦🏾♀️Nykyään on kato muotia erota ja rikkoa perhe...!
Kaikki kynnelle kykenevät Hankoon vuokraluukkuun ja vähän bilettämään😁😂
En minä ainakaan eronnut siksi, että halusin bilettämään. Enkä ole eron jälkeen tässä viidessä vuodessa ollut bilettämässäkään kuin kaksi kertaa. Siellä taas jotkut katkerat mammat kitisevät ja leikkivät parempaa, kun eivät uskalla erota miehistään, kun elintaso laskisi.
Bilettämisessä ei ole mitään noloa.
Somettamisessa saattaa ollakin.
Mutta ylipäänsä äitien on todella hyvä irtaantua lapsistaan ja viettää aikaa ystävien kanssa, vaikka siellä Hangossa tai Pori Jazzeilla tai jossain. Just siks että ei tartte oman ajan puutteen vuoksi myöhemmin sitten erota!
Voin sanoa että äidit on bilettänyt kautta aikojen Leviltä Hankoon läpi suomen. Ilmeisesti olet kateellinen jos sinulle ei varaa veneeseen tai viiden päivän skimba reissuun.
Ja onhan se hienoa että joku jaksaa omistautua lapsilleen 24/7. Liekö kovin hienoja elämyksiä sillä kodinhoidon tuella voi tarjota lapsilleen?
Puolisoita ei myöskään tarvi sääliä. Monilla on varaa lapsenvahti palkata joten kumpikin voi silloin bilettää omien kavereidensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus kuulostaa vähän siltä kuin nyt näin sunnuntaiaamuna ap selailee somea ja katselee katkerana tuttujensa hauskanpitoa somekuvista. Sitten yrittää selitellä itselleen että kyllä minulla menee paljon paremmin kuin näillä. Eikö niin ap?
Totta. Osaa spesifisti kertoa oikein tutuista tanssinopettajista jotka ovat Hangossa olleet bilettämässä.
Ap, keskity omaan elämääsi.
Mulla taitaa olla samoja tuttuja AP:n kanssa. Itse ihailin heidän kauniita kuviaan (ovat muuten suureksi osin jo lähemmä viisikymppisiä) ja kivaa näytti olleen.
Vierailija kirjoitti:
Antaa heidän bilettää rauhassa. Kunhan eivät miehiin koske.
Nuo nuoruuden sinkkuelämästä haaveilevat +35-45v voimaantuneet naiset on helppoja pokia. Vähän lirkuttelee, niin ovat heti mukana menossa varsinkin, kun seksi oman miehen kanssa on jo hiipunut olemattomiin.
Etuna myös se, että yleensä lähtevät panemisen jälkeen taksilla pikaisesti kotiin, eivätkä häiriköi jälkikäteen.
Miksi sinä et sitten keskity niihin lapsiin ja elämyksiin heidän kanssaan vaan kyyläät, mitä toiset tekevät?
Lähinnä säälittää ne jotka ei osaa jättää lapsiaan isän kanssa kotiin ja elää!
Osa ei uskalla, osa on niin alistettuja etteivät pysty, osa yksinäisiä.