Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lomarahat ja veronpalautukset tuovat minulle, köyhälle yyhoolle, n viiden tonnin säästöt!

Vierailija
20.06.2021 |

Kunhan muistan että olen edelleen köyhä enkä voi ostaa mitään ylimääräistä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas taas väärin säästetty. Uskonpa, että pienituloisella yh:lla ei ole kuukausittain varaa tehdä mitään osake/sijoitussäästöjä. Näin tuli kumminkin ihan huomaamatta 5000 tonnin säästöt ja täällä räksytetään. Kun ei koskaan mikään ole hyvä??

Vierailija
22/22 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas taas väärin säästetty. Uskonpa, että pienituloisella yh:lla ei ole kuukausittain varaa tehdä mitään osake/sijoitussäästöjä. Näin tuli kumminkin ihan huomaamatta 5000 tonnin säästöt ja täällä räksytetään. Kun ei koskaan mikään ole hyvä??

Itse saan 2000 euroa veronpalautuksia. Minusta veroprosentin pitäminen hitusen liian korkeana on helppo tapa varmistaa, että puskurirahastoon tulee joka vuosi tonni tai pari.

Sijoituksiakin minulla on, mutta olen huono säästämään rahaa tilille. Pahan päivän rahat tuppaa kulumaan vuoden mittaan, siksi veronpalautukset menevät hätävaraksi.

Väärin ja huonoa taloudenpitoa ja niin edelleen, mutta minkäs teet, kun tilillä oleva raha ns vain katoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla