Uusi mies jatkuvasti puristelemassa, silittelemässä
ja laittamassa kättä vaivihkaa paidan helman alle vyötärölle julkisillakin paikoilla. Tykkään hänestä, mutta alkaa jo olla minulle vähän liikaa, kun kaikkien nähden likistelee jatkuvasti. Emmekä ole nuoria.
Kommentit (26)
Kiitos kun ilmoitit. Toivottavasti uusi miehesikin lukee tämän ja muuttaa käytöstään.
Joo on se kumma kun naista ei saisi kosketella ja muuten osoittaa kiintymystään kun tulee "älä hiplaa!", sitten kuitenkin valitetaan kun "sua ei kiinnosta"...
Mitä hän on sanonut kun olet tästä hänen kanssaan keskustellut?
Ehkä se on sellaista alkukantaista toimintaa, millä näytetään muille, että tämä naaras on minun.
Ette te ole nuoria ettekä riittävän aikuisia? Tai sinä et ainakaan ole, jos et tiedä mitä sinun pitäisi nyt tehdä?
Ota puheeksi, tuskin mies täällä on lukemassa. Mä tykkään, kun nykyinen mies suukottaa ja koskettaa. Ei olla ihan nuoria mekään.
Yrittää viestittää sinulle ja muille, että olet hänen. Seuraavaksi alkaa muut mustasukkaisuuden ilmentymät tulla esiin.
Mä tykkään kyllä esim siitä. että mies pistää käden vyötärölle, ottaa kädestä jne. Mutta ne perseestä kourimiset voi jättää sellaseen paikkaan missä kaikki ei niitä näe. :D
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on sellaista alkukantaista toimintaa, millä näytetään muille, että tämä naaras on minun.
Ja nainen näyttää kuinka hän on lapsen tasolle typistetty viaton uhri, joka on nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa. Kaikki on siis hyvin.
Kyllä itseäkin hävettää liika hiplaaminen julkisella paikalla. Oudoin näky näin korona-aikaina oli keski-ikäinen pariskunta "suutelemassa" maskit päällä liukuportaissa...
Missään nimessä ei kannata kysyä mieheltä syytä moiseen. Palstalaiset tietävät.
Vierailija kirjoitti:
Ette te ole nuoria ettekä riittävän aikuisia? Tai sinä et ainakaan ole, jos et tiedä mitä sinun pitäisi nyt tehdä?
Älähän nyt. Kun ongelma tuodaan esille ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla se ratkeaa sillä kun mammalahko syöksyy saa ta nal li sesti syyllistäen hyeenalauman lailla miehen kimppuun ja nainen voi tuntea itse olevansa suhteessa se parempi ihminen. Mitä nainen tekee miehellä, jota ei voi haukkua tyttökavereille?
Empatiaa, sympatiaa ja jaxuhaleja❤️
Vissiin sä oot niin haluttava, ettei mies malta pitää näppejään erossa. Tämänhän halusit kuulla.
Moikka Ikis, ihan ok aloitus näin sunnuntaiksi. Sanotaan 2+. Nyt aamupalalle.
Ap yrittää vain tehdä meidät huonompiosaiset kateellisiksi :(
taitaa olla oikea testo-sonni