Naiset eivät pidä hellyyttä osoittavista miehistä.
Kokemuksen mukaan. Mutta oleppa etäinen ja välinpitämätön niin silloin nainen vasta rakastaa
Kommentit (10)
Todella harva nainen osaa olla normaalisti suhteessa, missä ei tarvitse sotia tai nokitella nokkimisjärjestystä jatkuvasti. Jos mies ei pyri alentamaan naista, alkaa nainen ennen pitkää alentamaan miestä.
Eli "hellyytesi" on tissistä kouraisuja ja muuta jatkuvaa seksiin painostamista.
Lääppimistä ja haarovälistä kourimista jopa julkisella paikalla. Miehillä ei ole hajuakaan siitä, mitä tarkoittaa hellyyden osoittaminen.
En jaksa ymmärtää näitä kirjoituksia mitä täällä palstoilla löytyy. 27 vuoden jälkeen meillä löytyy vaimon kanssa hellyyttä, arvostamme toisiamme. Ei meillä mitään Sotia tai nokittamisia ole…..ymmärtääkseni vaimoni myös rakastaa minua, minä ainakin rakastan häntä edelleenkin….
Itse en tykkää korostetun näkyvistä hellyyden osoituksista julkisilla paikoilla. Siis sellaisista, jotka on tehty vain toisten nähtäväksi. Sellaiset kahdenkeskiset, joita toiset eivät huomaa, ovat ihan ok. On ihan kivaa, jos seisotaan vierekkäin ja mies koskettaa kättä. Joskus näkee parien överikielisuudelmia ja tissin kourimista, ne on hirveän vaivaannuttavaa katsottavaa. Pitää vähintään kääntää selkä tai poistua paikalta.
Just eilen miehen käsi sukelsi haaroihini, ja sanoin "voisitko joskus vaikka halata?". Nauroi. Sitten muka-loukkaantuneena valitti, että aina moititaan. Kaiketi ajattelee, että olen nainen joka ei pidä hellyyttä osoittavasta miehestä.
Mieti ny ap itsekin miten älytön väite. Ja jos näin on, niin siihen on kaksi mahdollista syytä. Joko keräät ympärillesi estyneitä naisia mikä on paljon mahdollista, tai "hellyydessäsi" on jokin ongelma. Joka tapauksessa asia ei korjaannu sillä että esität harhaisia väitteitäsi täällä ja kolme palstan kestovahveroa jotka ei ole ikinä olleet suhteessa taputtelee olalle.
Juu, sellaisia puupökkelöitähän sitä kaivataankin, jotka halatessani eivät osaa halata takaisin, vaan seisovat kädet suorina. Hellyyttä on sitten heidän mielestään tissien ja perseen kouriminen.
Vierailija kirjoitti:
Just eilen miehen käsi sukelsi haaroihini, ja sanoin "voisitko joskus vaikka halata?". Nauroi. Sitten muka-loukkaantuneena valitti, että aina moititaan. Kaiketi ajattelee, että olen nainen joka ei pidä hellyyttä osoittavasta miehestä.
Kuinka se tällainenkin mies on parisuhteessa? Kun tuossa sanottiin, että näitä peukuttelee vaan sellaiset jotka ei ole koskaan olleet parisuhteessa.
Riippuu naisesta