Taas kesä ja äijät kuseskelevat tienposkessa. Tule mukaan
mielenosoitukseen ja tööttää aina kun näet aikuisen miehen kusella linja-autopysäkillä tai levähdyspaikalla.
Mikä miehiä vaivaa kun eivät viitsi mennä bensa-asemalle tai edes metsään.
Kuvottavaa!!!!!
Kommentit (62)
Musta se on jotenkin kiihottavaa, kun nainen on kusella ja paljas perse paistaa ja kusi suhisee lammikkoon.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 10:44"]Onko tämä vain suomalaisten hullu tapa?
Oletko nähnyt tienvierikusijoita muualla mailmalla?
[/quote]Ulkomailla sitä vasta kustaankin, koska vessat ovat joko maksullisia, tai ovat niin siivottomia että niissä ei voi käydä ellei ole todella tottunut matalaan hygienatasoon.
Menin toissaviikolaa työmaalta taksilla majoituspaikkaani ja ihemmettelin kun taksi kuski nousee autosta kun pääsimme perille. Kun olin menossa sisälle, niin taksikuski jäi meni parin metrin päähän pensaan juurelle kuselle ja puheli minulle säästä. Vaikea kuvitella tämä tapahtuma Suomeen.
Käykääpä vaikka Intiassa, siellä kaikki kusee ihan mihin sattuu, siellä sitä pidetään ihan normaalina.
Mulla kuseminen ulos ei rajoitu kyllä pelkästään kesään. Käy vehje sen verran lämpösenä talvellaki kun ei ole muuta käyttöä niin ei jäädy..
Naapurin muija ketoikin hauskan jutun viime kesänä. Olivat jossain Lapissa, Saariselästä pohjoiseen. Olivat ajaneet 1,5 tuntia jotain pientä soratietä näkemättäkään yhtään ajoneuvoa tai ihmistä. Olivat pysähtyneet tien viereen johonkin levikkeellee kuselle ja emäntäkin oli ajatellut että ei tarvi lähteä pusikkoon mäkäräisten syötäväksi kun ei siellä korvessa ketään ole. Muija oli kyykistynyt tienreunalle pissaamaan persus metsään päin, niiin eiköhän saman tien kurvintakaa ollu kaartanut kaksi täyteen ahdettua saksalaista turistibussia ja mujalla niin kova kusihätä ja pitkä kusi että ei ollu pystynyt tekeen muuta kuin hymyilemään. Olivat kuulema ehtineet ottaa oikein kuviakin.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 12:16"]
Naapurin muija ketoikin hauskan jutun viime kesänä. Olivat jossain Lapissa, Saariselästä pohjoiseen. Olivat ajaneet 1,5 tuntia jotain pientä soratietä näkemättäkään yhtään ajoneuvoa tai ihmistä. Olivat pysähtyneet tien viereen johonkin levikkeellee kuselle ja emäntäkin oli ajatellut että ei tarvi lähteä pusikkoon mäkäräisten syötäväksi kun ei siellä korvessa ketään ole. Muija oli kyykistynyt tienreunalle pissaamaan persus metsään päin, niiin eiköhän saman tien kurvintakaa ollu kaartanut kaksi täyteen ahdettua saksalaista turistibussia ja mujalla niin kova kusihätä ja pitkä kusi että ei ollu pystynyt tekeen muuta kuin hymyilemään. Olivat kuulema ehtineet ottaa oikein kuviakin.
[/quote] Tää oli päivän paras. Voi kuvitella sen hehtaariperseen siellä tienposkessa tuuhea tuhero tuulessa heiluen.
Hienoa että ap puutuit tähän vallitsevaan epäkohtaan. Nuo ehdottamasi vastatoimet tuntuvat tehokkailta ja juuri oikein mitoitetuilta tämän laittomuuden kitkemiseksi. Mikäli kuitenkin mainitsemaasi tienvarsivirtsaamista esiintyy, olisi hyvä hieman koventaa toimia. Esimerkiksi voisit kahlita itsesi virtsaavan miehen pippeliin, tällöin virtsaamistoimenpiteestä tulee lähes mahdotonta.
Taloni viereistä tienpätkää käytetään usein kusipaikkana, joskus ovat tontilla. Luudan kanssa käyn häätämässä seuraavan kerran, olen kyllästynyt.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 12:07"]
Käykääpä vaikka Intiassa, siellä kaikki kusee ihan mihin sattuu, siellä sitä pidetään ihan normaalina.
[/quote]
Siellähän tuntuu olevan ihan maan tapa myös joukkoraiskata naisia ja lapsia ja hirttää nämä sen jälkeen. Joten jos nyt ei otettaisi oppia mistään Intiasta.
Mä kusen melkein mihin vaan se kiihottaa miestäni jostain syystä ja kun kotiin päästään ni voi että alkaa se pepun rassaaminen. En oo ikinä käyttänyt vehjettä muuhun kuin kusemiseen.
Mies
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 12:35"]
Mä kusen melkein mihin vaan se kiihottaa miestäni jostain syystä ja kun kotiin päästään ni voi että alkaa se pepun rassaaminen. En oo ikinä käyttänyt vehjettä muuhun kuin kusemiseen.
Mies
[/quote]
Että peppureino olet ja vielä ylpeä siitä.
Tööttään ja pitkästi aina kun näen tällaisen kuseskelijan.
Ällistyttää sekin että vaikka bensikselle olis vain muutaman kilometrin matka niin ei kun bussipysäkille vaan. Kiva odotella helteessä sitä bussia kun ihmiskusi haisee.
Minäkin tööttään aina kun näen jonkun kusettavan koiraa tienpielessä.
Hahahaha, leidit kateellisia kun ei pääse yhtä vaivattomasti kuselle kun hätä yllättää.
Mikä niitä ukkoja kesällä pissattaa? Talvella osaavat käyttää vessoja.
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta sen verran sanon että mua ei muuten haittaisi tienposkessa kusevat miehet, mutta kun en halua nähdä vieraiden miesten kulleja. Juuri pari viikkoa sitten isä ja poika olivat pysäkillä kusella ja molempien kullit näkyi. 4-vuotias tytär kikatteli autossa, "Äiti näin pippelin!!!!" Rikosnimikkeenä on itsensäpaljastelu, joka ei todellakaan ole ok.
Kyllä veikkaan, että poliisit nauraa, kun soitat ja sanot, että joku oli kusella.
Meidän talo on bussipysäkin lähellä ja vähintään 2 kertaa viikossa joku liruttelee siinä. Häveliäästi perse tietä kohti eli värkit kohti meidän taloa. Minulla on kaksi tyttölasta ja äärivaikeaa selittää miksi miehet käyttäytyvät näin.
Minusta se on kyl siistimpää käydä kesällä metsässä tien varressa pissilla kuin huoltoasemien vessoissa. En ymmärrä miksi miehet eivät saisi tehdä samoin.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:02"]
Höh, tasa-arvon nimissä naiset housut kintuissa ja hameet korvissa kykkimään myös sinne tien varteen.
Olisin minäkin siellä tien varressa kusella jos se niin helppoa olisi kuin miehillä.
[/quote]
Kyllä mä näin vappuna jonkun pissaliisan pissillä Turun Samppalinnanmäen puistossa. Ihan yhden talon olohuoneen ikkunan edessä siinä nurtsilla, ilman mitään suojaa. Tosi törkeää, olisi mennyt edes muutaman askeleen puistoon päin, ihmiset kulkee laumana ohi ja yksi siinä esittelee paljasta pehvaa.
Aloin kaivaa kännykkää esiin ja aioin ottaa kuvan. Keskeyttääkö tyttö operaatiotaan? EI, mutta poikakaveri kietoo takkinsa hänen päänsä ympäri.
WTF?