Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä vaimo saa vapaasti vierasta

Vierailija
11.06.2014 |

Moniko olisi valmis jakamaan vaimonsa / tyttöystävänsä vieraan kanssa? Moniko olisi valmis katsomaan sitä vierestä? Siihen en tiedä vastausta enkä sitä haekaan. Mutta kerron tiedon ja vapauden avartamiseksi että meillä vaimo saa yhteisellä sopimuksella naida vierasta, yhdessä etsittyä ja sovittua, miestä. Säännöt ovat ennalta sovitut ja kimppakiva-illat suunnitellaan tarkoin ennalta käsin monestakin syystä. Mutta siis minä miehenä olen valmis jakamaan vaimoni vieraan miehen kanssa kahdesta syystä: Vaimoni fantasioi useammasta miehestä yhtä aikaa ja minä puolestani fantasion vaimostani puuhastelemassa toisen miehen kanssa.

Nyt jo toista vuotta kestänyt kimppailu ei ole tuottanut kertaakaan pettymystä vaikka sitä aluksi arastelimmekin. Yhteinen fantasia on ollut todellakin kokeilemisen arvoinen ja sitä tullaan edelleenkin jatkamaan. Vaikka miehenä olenkin todella mustasukkainen luonne, luotan vaimooni ja yhteisten sääntöjen sekä molempien läsnöolon vallitessa en ole kertaakaan mustasukkaisuutta saati alemmuuden tuntoa tuntenut. Kosketuksia ja suudelmia vaihdetaan, spermat saa ennalta sovitussa tapauksessa ampua sisään, kaikilla on kivaa.....löytyykö täältä muita vastaavia pariskuntia :)

Kokemuksia olisi kiva kuulla muiltakin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEKOMEININKIÄ!! kyllä se vielä itkuksi muuttuu..

Vierailija
2/9 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko tarkemmin miksi?

AV

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on yksi pari... tosin vaimo ei tuota halua, mutta minä kannustan häntä vieraisiin. Saan siitä suunnatonta seksuaalista energiaa kun tiedän vieraan miehen panevan häntä ja se kuinka hän kertoo mitä he ovat tehneet. Itse en ole vieä päässyt mukaan enkä tiedä haluanko. Erikoista tästä tekee myös se että vaimoni on lesbo ja minä olen siis nainen ja bi.

Tilanne on siis kaikin puolin suht vaikea ja on ollut vaikea myös löytää näitä miehiä... useimmat eivät ymmärrä miksi haluan ja pystyn jakamaan vaimoni.

Vierailija
4/9 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 09:01"]

täällä on yksi pari... tosin vaimo ei tuota halua, mutta minä kannustan häntä vieraisiin. Saan siitä suunnatonta seksuaalista energiaa kun tiedän vieraan miehen panevan häntä ja se kuinka hän kertoo mitä he ovat tehneet. Itse en ole vieä päässyt mukaan enkä tiedä haluanko. Erikoista tästä tekee myös se että vaimoni on lesbo ja minä olen siis nainen ja bi.

Tilanne on siis kaikin puolin suht vaikea ja on ollut vaikea myös löytää näitä miehiä... useimmat eivät ymmärrä miksi haluan ja pystyn jakamaan vaimoni.

[/quote]

vaimos ei halua miestä, lesbous estää, ois bi jos haluisi edes joskus miestä

Vierailija
5/9 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulitko etten mä tiedä 5nen?

t. 4

Vierailija
6/9 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, haluatko tavata kiimaisia tyttöjä, jotka haluavat seksiä, liity meihin osoitteessa http://tiny.tw/3mvp

Vierailija
7/9 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on jo tuttu juttu. Mutta missä on parisuhde, jossa nainen on antanut miehelleen omasta tahdostaan luvan käydä vieraissa, mutta hänellä itsellään ei ole sitä? Sellaisesta en olekaan kuullut, vaikka toisin päin näitä on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
8/9 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lupa on molemmin puolinen. Harrastamme parinvaihtoa ja yhteisellä luvalla saan vierasta naista vaimon läsnäollessa. Eli säännöt ovat molemmin puoliset. Ei tämä muuten tosiaankaan toimisikaan :)

T: AV

Vierailija
9/9 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimainen ja yksinäinen? sinun ei tarvitse olla, vierailu pohjoismaalaiset suurin dating sivuston

http://www.adultlove24.com/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän