Ahdistuuko vai viehättyykö naiset tällaisesta?
Olen nuori ja ihastunut erääseen tyttöön. Olen ajatellut ottaa häneen jonkinlaista kontaktia mutta ujouteni on esteenä. Olen miettinyt jos esim. hymyilisin hänelle tai kehuisin jotakin hänessä mutta minua vain mietityttää että onko se vähän ahdistavaa jos joku (puoli)tuntematon yhtäkkiä hymyilee tai kehuu? Kertokaa ajatuksianne.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Provo. Ei kukaan nuori kirjoita noin.
Kyllä nyt kirjoittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jutella ensin ja voit sitten hymyillä ehkä enemmänkin hänelle jos hän ei ahdistu sellaisesta. Sitten on hyvä tietää miten hän suhtautuu, eikä kannata yrittää liikaa.
Samaa mieltä. Nyt poika luontevaa tavallista juttelua, että tutustutte! :)
Saattaa olla, että löydätte pitemmän päälle jotain joka yhdistää tai sitten ette. Koskaan ei voi tietää etukäteen. Eipä moikkaamisessa ja jutustelussa mitään menetä. Ei ole keneltäkään pois. Saattaahan hänellä olla sormuskin, jos on jo sitoutunut toisaalle. Kannattaa tsekata sekin. Silloin ei varmaan ole mitenkään haku päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhtautumiseni kiinnostuksenosoituksiin riippuu aina siitä, olenko itse yhtään kiinnostunut kyseisestä ihmisestä. Jos en ole, kyllä se on epämukavaa. Torjuminen ei ole koskaan kivaa. Jos taas olen kiinnostunut, tietysti kiinnostuksenosoitukset tuntuvat hyvältä.
Tämä todistaa sen, että rumien miesten lähestyminen koetaan ahdisteluna, mutta komeiden miesten lähestyminen on imartelevaa ja ihanaa. Tätä naiset eivät vain halua sanoa ääneen.
Tuossahan se juuri sanottiin, että kiinnostavan miehen kiinnostuksenosoitukset tuntuvat hyvältä.
Hymyily ei ole ahdistelua eikä tervehtiminen. Ei edes kysymys "mitä kuuluu". Täällä on miljoona kertaa neuvottu, ettei kannata heti hypätä syvään päähän ja alkaa ehdotella treffejä vaan aloittaa noista ja lukea toisen osapuolen sanallisia ja sanattomia viestejä ja jatkaa niiden mukaisesti. Silloin toisella ei tule tunnetta, että häntä ahdistellaan.
Jos nyt aloittaisit ihan vaan sanomalla moi.
Lopeta sen tyttörukan ahdistelu ja keksi jotain muuta elämälles.
Ahdistelu on ahdistelua. Ei-toivottu asiallinen lähestyminen (ei-haluttava mies) saattaa olla kiusallista tai epämiellyttävää, mutta ei se ahdistelua ole. Mutta riippumatta siitä, ei se mihinkään lähestymiseen johda koska se taas edellyttää molemminpuoleista kiinnostusta. Ja kyllä, myös naiset yleensä tarvitsevat fyysistä vetovoimaa kiinnostuakseen miehestä. Yksinomaan komeudella taas ei ole mitään tekemistä edellämainitun kanssa. Oma mieheni on keskiverto ulkonäöltään ja erittäin puoleensavetävä myös fyysisesti - toki hänen henkiset ominaisuutensa (kohtelias, muut huomioon ottava, fiksu, rauhallinen) vaikuttavat tuohon omalta osaltaan.