Ahdistuuko vai viehättyykö naiset tällaisesta?
Olen nuori ja ihastunut erääseen tyttöön. Olen ajatellut ottaa häneen jonkinlaista kontaktia mutta ujouteni on esteenä. Olen miettinyt jos esim. hymyilisin hänelle tai kehuisin jotakin hänessä mutta minua vain mietityttää että onko se vähän ahdistavaa jos joku (puoli)tuntematon yhtäkkiä hymyilee tai kehuu? Kertokaa ajatuksianne.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Missä näet häntä? Jos olet oikeasti 15 vuotta vanhempi, unohda.
Kesätöissä, liikaa en sano etten paljastu. Olen häntä vuoden nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa 👍
Kuinka? Eihän ap ole edes viel tehny mitää ihastukselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesätöissä, liikaa en sano etten paljastu. Olen häntä vuoden nuorempi.
Ja tämä oli aloittaja.
Ap
Tuo hymyily ainakin saisi minut hyvälle tuulelle. Tuota kehua ehkä vähän harkitsisin, koska siitä voi tulla vähän merkillinen vaikutelma, jos ette ole muuten jutelleet. Ehkä kannattaisi jutella jotain muuta ja sitten heittää joku kehu myöhemmin.
Kannattaa jutella ensin ja voit sitten hymyillä ehkä enemmänkin hänelle jos hän ei ahdistu sellaisesta. Sitten on hyvä tietää miten hän suhtautuu, eikä kannata yrittää liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo hymyily ainakin saisi minut hyvälle tuulelle. Tuota kehua ehkä vähän harkitsisin, koska siitä voi tulla vähän merkillinen vaikutelma, jos ette ole muuten jutelleet. Ehkä kannattaisi jutella jotain muuta ja sitten heittää joku kehu myöhemmin.
Olemme niin erilaisissa työtehtävissä ettemme näe kuin kerran pari päivässä. Onko ideoita mistä siinä voisi jutella tms.?
Ap
Hymyily OK, kehu riippuu tilanteesta. Entä jos hymyilisit ja jutustelisit esim jotain työhön liittyvää, jotta näkisit, miten hän ylipäätään vastaa?
Hyvä alku on että kun näette sen pari kertaa päivässä niin hymyilet ja tervehdit iloisena. Hänelle tulee pian huomattu olo 😊 voit jossain vaiheessa kysyä mitä kuuluu, miten meni viikonloppu jne..
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette nainen jos mies sanoo teille kun tulet vastaan ''bauntsika wau wau'' ja laittaa etu ja keskisormen suun eteen V asentoon ja lipoo kielellä sormien välistä?
🤢
Suhtautumiseni kiinnostuksenosoituksiin riippuu aina siitä, olenko itse yhtään kiinnostunut kyseisestä ihmisestä. Jos en ole, kyllä se on epämukavaa. Torjuminen ei ole koskaan kivaa. Jos taas olen kiinnostunut, tietysti kiinnostuksenosoitukset tuntuvat hyvältä.
Perustelkaa aloituksen alapeukut.
Vierailija kirjoitti:
Suhtautumiseni kiinnostuksenosoituksiin riippuu aina siitä, olenko itse yhtään kiinnostunut kyseisestä ihmisestä. Jos en ole, kyllä se on epämukavaa. Torjuminen ei ole koskaan kivaa. Jos taas olen kiinnostunut, tietysti kiinnostuksenosoitukset tuntuvat hyvältä.
Tämä todistaa sen, että rumien miesten lähestyminen koetaan ahdisteluna, mutta komeiden miesten lähestyminen on imartelevaa ja ihanaa. Tätä naiset eivät vain halua sanoa ääneen.
Hymyily on teennäisen näköistä, jos se ei tule luonnostaan. Näin sieluni silmin, kuinka ap katsoo ihastustaan ja odottaa ja odottaa, että tyttö kääntyy katsomaan häntä ja sen tapahtuessa hän sitten väläyttää sellaisen valevirneen, josta tulee aneleva tunnelma.
Parhaiten toimii mielestäni se, että alat sanoa huomenet aamuisin. Viimeistään kolmantena aamuna on helppo sanoa jo muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä todistaa sen, että rumien miesten lähestyminen koetaan ahdisteluna, mutta komeiden miesten lähestyminen on imartelevaa ja ihanaa. Tätä naiset eivät vain halua sanoa ääneen.
Ei ahdisteluna, vaan ahdistavana. Ymmärrätkö eron?
Provo. Ei kukaan nuori kirjoita noin.
Tiedätkö mistä ei ahdistu. Menet juttelemaan rennosti pari sanaa ja sitten esittelet itsesi. Ei mitään luimimisia nurkissa ja hymyilyjä. Jos hän esittelee itsensä takaisin niin se on merkki että voit pyytää vaikka jäätelölle ja sinä tietysti maksat sen. Kun et ota kaikkea elämässä niin kuin olisi kyse elämästä tai kuolemasta niin saatkin enemmän elämältä.
Tervehdit ja katsot miten tyttö reagoi. Jos ei vastaa ja näyttää kylmältä, ei kannata miettiä jatkorepliikkejä.