Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olette saaneet Tukea laihduttamiseen?

Vierailija
19.06.2021 |

Olen lihonut ihannepainostani sen 10 kg. Vaatteet ei istu ja olo on koko ajan epämukava. Olen muutamia vuosia jojotellut, mutta Ensolle saanut tuota 10 kiloa pois. Laihdun ja paino nousee taas takaisin. Ja jälleen sama tilanne. Tiedän kyllä mitä painon hallinta vaatii, ja tiedän että pitää kuluttaa enemmän kuin syö. Ei ole epäselvää. Mutta en onnistu, puuttuu tahdonvoima enkä yksin jaksa. Oletteko saaneet esim personal trainerilta tms apuja? Joku joka potkisi persuksille kun meinaa loppua oma motivaatio.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Ensolle=en ole

Vierailija
2/8 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyslääkäri otti asiakseen tukea laihdutuksessa ja painonhallinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työterveyslääkäri otti asiakseen tukea laihdutuksessa ja painonhallinnassa.

Jotain tällaista tarvitsisin. Olen yrittäjä, ei ole työterveyttä. Mitä apuja sait? Mikä auttoi?

Vierailija
4/8 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis apuja

Vierailija
5/8 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveydestä minäkin.

Pyysin lähetteen Terveyskylän painonhallintataloon. On netissä toimiva juttu,  oma valmentaja pitää yhteyttä säännöllisin väliajoin ja jne.  Ohjelma keskittyy pysyviin elämänmuutoksiin. Aiheina mm. ruoka, liikunta, arkiliikunta, uni, sosiaaliset suhteet ja jne. 

Suosittelen! 

Vierailija
6/8 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työterveydestä minäkin.

Pyysin lähetteen Terveyskylän painonhallintataloon. On netissä toimiva juttu,  oma valmentaja pitää yhteyttä säännöllisin väliajoin ja jne.  Ohjelma keskittyy pysyviin elämänmuutoksiin. Aiheina mm. ruoka, liikunta, arkiliikunta, uni, sosiaaliset suhteet ja jne. 

Suosittelen! 

Kiitos vinkistä! Täytyy tutustua!

Vierailija
7/8 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan myös työterveys. Meillä se on Mehiläisessä ja he järjestää erilaisia syömiseen, liikkumiseen, nukkumiseen ja stressinhallintaan liittyviä useamman viikon kursseja. Aloitin itse vasta, joten en osaa sanoa olisinko valmis maksamaan siitä useampaa satasta mikä hinta näkyy olevan jos ei menisi firman piikkiin.

Vierailija
8/8 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi