Petin, en saanut anteeksi, voiko vielä yrittää? :(
Kaduttaa **** mutta petin muutamaan otteeseen uutta naisystävää. Kertokaa naisia kun olette suurin osa täällä niin onko enää mitään mahdollisuutta? Laitoin anteeksipyynnön menemään mutta se "ei ollut tarpeeksi" kuulemma ja sain vain paluuviestinä kuulla vittuilua. Mitä tyty minulta odottaa? :( Välitän vain hänestä mutta näin kävi silti.
Kommentit (16)
Sitä niittää mitä kylvää. Toivottavasti opit jotain seuraavaa suhdetta varten.
Otat vastaan kaiken sen paskan, pahan olon, itkut ym et syyllistä, hermostu yms sillä sinä teit väärin, sun tehtävä on ottaa se kaikki vastaan. Ja siihen päälle viel teet kaikkesi, oot avoin, rehellinen ja panostat häneen....ehkä saat anteeksi jos oikeasti yrität ja osoitat että kadut
Naisia tulee ja menee. Ota rennosti.
"Laiton anteeksipyynnön menemään".. TEKSTARILLA ilmeisesti?!
Ei jessus sentään..........................................
Tekstarilla sitten laitoit anteeksipyynnön pettämisestä? :D
En kyllä yhtään ymmärrä miten ei anteeksiantoa herunut...
Mitä ajattelisit itse, kun kuulisit, että joku pitkä kyrpänen käyny jyystää muijaas sillä aikaa(useasti) kun oot esim. Töissä? Muija heittäs vaan "ei se ollut vakavaa! Sunkaa mä haluun olla" tekstarilla vielä...
Tekstari??!!
TEKSTARI!!!!!????
Ääliö!
Olisitko itse antanut anteeksi,jos sua ois petetty?
Olisitko itse antanut anteeksi,jos sua ois petetty? Ja vielä muutamaan otteeseen?
Ei sua edes pohjimmiltasi kiinnosta, saatko anteeksi. Haluaist vain voittaa tuon kiistan ja jatkaa parisuhteen tuomien etujen kanssa. Olet paksukalloinen urpo.
16: Olen alkanut katua kun tajusin että nainen tosissaan :(