Mies sulkee tinderin, muttei muita
Ollaan tapailtu muutama kerta ja sovittiin että deittiappit suljetaan. Mies poistui Tinderistä mutta kuulin, että muissa sovelluksissa kuten pannarissa edelleen profiili näkyvissä. Onko tosissaan mun suhteen? Vai pitääkö vähemmän pahana, jos tottunut käyttämään näitä muita harvemmin.
Kommentit (9)
Jos on sovittu, että suljetaan eikä mies oo sulkenut ni eihän se hyvä mies oo. Eiköhän ne oo käytössä.
Kun kalastaa usealla verkolla niin varmemmin saa jotain. En käytä tinderiä tai muitakaan mutta miehenä ymmärrän tuon logiikan.
Varmaan kymmenen naista samaan aikaan. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kun kalastaa usealla verkolla niin varmemmin saa jotain. En käytä tinderiä tai muitakaan mutta miehenä ymmärrän tuon logiikan.
Yksi kala on jo varmasti verkossa, niin miksi pitää vielä jatkaa? Jotta saisi paremman vai? Useamman? Tiedätkö, miten siinä käy? Jää kokonaan ilman.
Sulje Tinderi, mutta älä muita itsekkään. Tai jos et vielä ole, niin aloita nyt ihmeessä. Enpä itse ottaisi ko. miestä vakavasti, vaan pitäisin varalla, kun etsisin sanalla jotain ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kala on jo varmasti verkossa, niin miksi pitää vielä jatkaa? Jotta saisi paremman vai? Useamman? Tiedätkö, miten siinä käy? Jää kokonaan ilman.
Mulle riittää yksi mutta tindermiehet on vähän eri asia.
Jos loppuelämän suhdetta meinaat niin jätä se sika. Kyllä siihen leikkiin tarvitaan kovaa molemminpuolista kiintymystä ja etenkin rehellisyyttä alusta alkaen. Parempi pieni paha mieli nyt kuin mahdollisesti iso paha mieli myöhemmin.
En itse sulkisi edes Tinderiä vielä muutaman tapailun jälkeen. Tapailkaa nyt ensin vaikka puoli vuotta ja katsokaa sitten.