Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ahdistavaa vai miellyttävää, jos joku kertoo kaipaavansa tai ikävöivänsä sinua?

Vierailija
19.06.2021 |

Kysymys on otsikossa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kivaa.

Vierailija
2/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä kuka kertoo. Voi olla tosi ihanaa tai sitten tosi epämiellyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka se on. Jos joku jota minäkin kaipaan, hyvä asia. Jos joku ällötys, huono asia

Vierailija
4/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuka ikävöi tai kaipaa.

Vierailija
5/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä ja siitä, miten hän asiansa esittää. Itse kaipaan ja ikävöin erästä henkilöä, mutta jätän hänet rauhaan, sillä tiedän, että en ole hänen mielestään toivottavaa seuraa.

Vierailija
6/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuka sen sanoo.

Vierailija
7/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ihan mukava tuttava tai kaveri sanoo? Entäpä, jos se olisi sellainen ihan ok henkilö, joka on joskus aiemmin kertonut tunteistaan, mutta on nykyisin lähinnä kaveri? Onko kyseinen lause liian tunteellinen, vaikka läheinenkin ystävä olisi kyseessä? Tuleeko sellaisesta ahdistava kiitollisuudenvelka tms.?

Minulle ei ole tuollaista sanonut oikeastaan kukaan muu koskaan paitsi exäni seurusteluaikoina ja isoäitini. Molempien puolilta se oli ihan ok, tosin mummoni sanomana tuli ihan aavistuksen nolostunut olo, kun siis toki häntä kaipasin myös, mutta tuli syyllinen olo, kun kävin vähän liian harvoin kylässä.

-ohiksena mietiskelin

Vierailija
8/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu henkilöstä ja siitä, miten hän asiansa esittää. Itse kaipaan ja ikävöin erästä henkilöä, mutta jätän hänet rauhaan, sillä tiedän, että en ole hänen mielestään toivottavaa seuraa.

Juu, sama juttu täällä.

Vierailija
9/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa se kyllä lähes poikkeuksetta on.

Vierailija
10/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sama juttu täällä.

Sama täälläkin. Lisäksi en halua kuulostaa liian tunteelliselta, kun olen muuten aika varautunut ja ujo. En osaa kuvitella, miltä tuntuisi, jos joku muu kuin sukulaiseni tai kumppanini sanoisi niin. Mulla kun ei ole varsinaisia ihailijoitakaan ollut koskaan.

Vierailija
11/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee siitä ahdistavaa?

Vierailija
12/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen täytyy olla ahdistavaa, ymmärrän sen nyt. Itse en osaa sanoa, ei kokemusta asiasta

Vierailija
13/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kivaa, jos se on komea ja rikas kirurgi.

Vierailija
14/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin ottaa vaan suoraan yhteyttä ja näyttää teoilla, että on ollut ikävä. Ei sitä rautalangasta tarvitse vääntää.

Vierailija
15/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin ottaa vaan suoraan yhteyttä ja näyttää teoilla, että on ollut ikävä. Ei sitä rautalangasta tarvitse vääntää.

Tämä on totta. Turha sanahelinä ei auta mitään. Joskus ihminen vain tunteellisuuttaan lipsauttaa sellaista, jota hieman katuu jälkikäteen.

Vierailija
16/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä viestittää monta kertaa päivässä, että kaipaa ja ikävöi. Aluksi oli kivaa, nykyään ahdistavaa. Ihan kuin minun pitäisi jotenkin ratkaista asia toisin, ettei hänen tarvitsisi ikävöidä.

Vierailija
17/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes aina sen sanoja on exä, joka ei jättänyt rauhaan, vaikka erosta on jo vuosia. Taas saa pelätä, ilmestyykö mies "sattumalta" nurkan takaa kotini lähellä.

Vierailija
18/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
19/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ahdistavaa on. Siihen sisältyy usein semmoinen ärsyttävä, aneleva ja vaativa vaade, että pitäisi sitten pakolla mennä tapaamaan.

Vierailija
20/26 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes aina sen sanoja on exä, joka ei jättänyt rauhaan, vaikka erosta on jo vuosia. Taas saa pelätä, ilmestyykö mies "sattumalta" nurkan takaa kotini lähellä.

Just tämä. Nuo ei ole ikinä vilpittömiä sanoja, aina se on sen sanojan itsekeskeisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän