Ettekö häpeä?
Äitiyspakkausten ilmaisjakelu olisi syytä lopettaa kokonaan, hävettää teidän arvostelijoiden puolesta:( Se pitäisi antaa vain niille jotka todella tarvitsevat ....
Kommentit (6)
Ai, että sulle pitäs Suomen edut kustantaa, vaikka et täällä asu tai tänne maksa verojasi... Se ei sulle kuulu, mistä me valitetaan tai ollaan valittamatta, itepähän olet pois muuttanut.
Joo, mulle ei ilmainen vaate kelpaa. En ole siitä mitään numeroa tehnyt tai valittanut. Minulle pakkaus ei ole tarpeellinen, joten sanon kiitos ei.
Mutta nämä valittajat ovat näitä trendimammoja, joiden pitää saada vimpan päälle kuteet vauvalle hinnalla millä hyvänsä. Samat mammat ostavat silmät kiiluen näitä kolmipyöräisiä tappovehkeitä kuljetuspeleiksi vauvoilleen.
että moni näistä valittajista ottaa sen pakkauksen :D Siis en käsitä, kun on ihan riihikuiva rahakin vaihtoehtona.
silloin suomessa oloni aikoina sinne suomeen, että varmasti tämänkin palsan mammojen äitiyspakkauksia on mun rahoistani maksettu!!! Että olkaa hyvä vain!!!
Jos pakkaus ei miellytä, sen voi jättää ottamatta. Monelle se tulee ihan tarpeeseen ja mielestäni se on hieno juttu.
on se per... kun ei ilimanen vaate kelpaa!!!
Terveisin ulkomailla asuva , joka ei enää kuulu suomen sosiaaliturvan piiriin. EI äitiyspakkausta EI lapsilisää EI mahdollisuutta pysyä lapsen kanssa kotona kunnes on 3 vuotias.
Lopettakaa tuo valittaminen!!!