Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä rotuisia ja ikäisiä koira teiltä löytyy?

Vierailija
11.06.2014 |

:)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labris eli lapukka eli labradorinnoutaja 7kk musta

Vierailija
22/31 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiltä löytyy 5 vuotias saksanpaimenkoira uros :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 17:51"]Kiinanharjakoirat 14v, 12v, 10v, 5v, 4v,

Perunkarvatonkoirat 11v ja 7v

Amerikan karvatonterrierit 6v, ja 3v

Kaikki karvattomia ja kaikki omia kasvatteja.

Lisäksi tällä hetkellä 8 harjakoirapentua (4vko) joista yksi tai kaksi jää meille.

[/quote]

Minkäköhän takia alapeukkuja?

[/quote]

Karvattomat koirat/kissat/rotat ym on kamalan näköisiä, jotenki luonnottoman näköisiä.

Vierailija
24/31 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin asiasta kukkaruukkuun, ku on kesä ja niitä punkkeja tuolla heinikoissa saattaapi olla, niin tietääkö kukaan mistä löytyisi pienille, juuri näille kääpiöpinsereille sopivia punkkipantoja, kun apteekista löytyy vain isoille koirille, ja olemmekin mieheni kanssa joutunu tekemään sillälailla että apteekista on ostettu yhden isokokoisen koiran panta, ja siitä tehty kaksi pantaa meiän pikkukoirille, kun sopivia ei ole löytynyt, kiitos etukäteen vastauksista. (:

Vierailija
25/31 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 17:51"]Kiinanharjakoirat 14v, 12v, 10v, 5v, 4v,

Lisäksi tällä hetkellä 8 harjakoirapentua (4vko) joista yksi tai kaksi jää meille.

[/quote]

[/quote]

Karvattomat koirat/kissat/rotat ym on kamalan näköisiä, jotenki luonnottoman näköisiä.

[/quote]

Makuasioita, on meillä niitä karvattomia kissoja ja marsujakin. Me tykätään just näistä koirista, ja esim harjiksen luonne on jotain niin uskomatonta ettei sitä muista roduista löydä. Mä itse en tykkää kaikista roduista, suuri osa roduista on musta mitään sanomattoman näköisiä ja oloisia ja esim snautserit on musta todella rumia, mutta en tajunnut että tässä ketjussa on tarkoitus alapeukuttaa kaikkia joiden kanssa rotumieltymykset ei mene yksiin. Sen takia niitä rotuja on niin paljon että jokaiselle löytyy omansa eikä kaikkien tarvi tykätä samasta

Vierailija
26/31 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhoskoira phlane 11v. lyhytkarvainen chihuahua 2,5v ja pitkäkarvainen chihuahua 1v.

Vierailija
27/31 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cavalier 5 vee.

Vierailija
28/31 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 17:51"]Kiinanharjakoirat 14v, 12v, 10v, 5v, 4v,

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Makuasioita, on meillä niitä karvattomia kissoja ja marsujakin. Me tykätään just näistä koirista, ja esim harjiksen luonne on jotain niin uskomatonta ettei sitä muista roduista löydä. Mä itse en tykkää kaikista roduista, suuri osa roduista on musta mitään sanomattoman näköisiä ja oloisia ja esim snautserit on musta todella rumia, mutta en tajunnut että tässä ketjussa on tarkoitus alapeukuttaa kaikkia joiden kanssa rotumieltymykset ei mene yksiin. Sen takia niitä rotuja on niin paljon että jokaiselle löytyy omansa eikä kaikkien tarvi tykätä samasta

[/quote]

rotu on mulle yhdentekevä, enemmänkin määrä on alapeukutusten arvoinen...

Vierailija
29/31 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 17:51"]Kiinanharjakoirat 14v, 12v, 10v, 5v, 4v,

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juu makuasioita. Tykkään eläimistä millä on pehmeä turkki. Kerroin miksi alapeukutin kun kysyit.

Vierailija
30/31 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italianvinttikoira 5 v.

Vierailija
31/31 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 17:51"]Kiinanharjakoirat 14v, 12v, 10v, 5v, 4v,

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

rotu on mulle yhdentekevä, enemmänkin määrä on alapeukutusten arvoinen...

[/quote]

Meillä on reilu 400neliötä talossa, pari hehtaaria pihaa ja 9 lasta, joista teinit harrastavat koiria yhtä paljon kun me aikuiset. Jokaiselle koiralle on aina rapsuttaja ja kainalo, tilaa juosta ja aikaa lenkittää. Me kasvatetaan hyvin pienimuotoisesti, pentuja on harvoin, mutta niistä pentueista ollaan aina pidetty Se pentu johon perhe rakastuu totaalisesti. Yleensä Se on Se joka on taistellut elämästään alusta asti, jota on ruokittu pipetillä läpi yön ja toivottu parasta. Pari koiraa meillä on myös esim vesipäitä tai kitalakihalkioisia, yleensä kasvattajat lopettavat ne, koska niitä ei voi antaa uuteen kotiin eikä niillä ole jalostusarvoa. Me pidetään ne "huonoimmat" ja ne parhaat valioyksilöt menevät sijoituskoteihin.