Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä on ettei voi uskoa naisen olevan onnellinen sinkkuna ja lapsettomana?

Vierailija
19.06.2021 |

Miksi täytyy ryhtyä ilkeäksi tai painostavaksi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ei usko sinkkujen onnellisuuteen, niin luultavasti itse on vaan elämässään mennyt "virran mukana" ja hankkinut itselleen puolipakolla puolison ja lapsia sillä heille ei ole tullut mieleenkään että toisinkin voisi ihan oikeasti elää. Nyt ehkä katuu sitä millainen omasta elämästä tuli ja yrittää itselleen vakuutella että se on silti se ainoa oikea vaihtoehto kaikille ja muuten olisi vielä kamalampaa tms. Se painostaminen nimittäin viittaa mielestäni siihen että itsellä on joku asia huonosti.

Mä olen ihan tietoisesti valinnut ison perheen, enkä sitä suinkaan puolipakolla tai virran vietävänä tehnyt. Olen onnellinen omasta valinnastani, tää on mun näköistä elämää. Enkä kadu!

No et sitten varmaan muiden valintojakaan arvostele tai painosta toisia? Siitähän tässä oli kyse. Kiva sulle jos noin on hyvä ja olet tyytyväinen.

Olen tuo isoperheellinen. En missään, milloinkaan arvostele muiden valintoja, miksi niin tekisin? Annetaan kaikkien elää rauhassa omilla tavoillaan.

Vierailija
22/23 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti elämäänsä onnellinen paskat nakkaa mitä muut heidän elämästään uskoo.

Samallalailla perheenemäntä vois kysellä miksi ihmiset ei voi kuvitella että hän on onnellinen ruuhkavuosissaan.

Huono itsetunto molemmilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävän monella on vielä älyttömän suppea maailmankuva.