Palstapersoonat/palstahullut?
Tuli mieleen, että muistatko tai tunistatko erilaisia palstapersoonia tai palstahulluja? Tiedätkö joistain avauksista jo parista lauseesta, kuka siellä kirjoittelee. En nyt tarkoita tietenkään henkilöllisyyttä, vaan näitä palstan vakkarihahmoja.
Itselleni tulee mieleen ainakin tämä pipsahullu, sitten down-jankkaaja, ikis ja heikkolahjainen ammattivalittaja. Joskus täällä pyöri se psykomamma, mutta hänen kultakautensa meni multa vähän ohitse. Tuleeko mieleen muita tyyppejä? Pimppikarvajankuttajan tunnistaa jo otsikosta tietenkin :)
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:24"]
Tuli mieleen, että muistatko tai tunistatko erilaisia palstapersoonia tai palstahulluja? Tiedätkö joistain avauksista jo parista lauseesta, kuka siellä kirjoittelee. En nyt tarkoita tietenkään henkilöllisyyttä, vaan näitä palstan vakkarihahmoja.
Itselleni tulee mieleen ainakin tämä pipsahullu, sitten down-jankkaaja, ikis ja heikkolahjainen ammattivalittaja. Joskus täällä pyöri se psykomamma, mutta hänen kultakautensa meni multa vähän ohitse. Tuleeko mieleen muita tyyppejä? Pimppikarvajankuttajan tunnistaa jo otsikosta tietenkin :)
[/quote]
Minusta taas hulluin oli se psykomamman jankuttaja. Yhdessä välissä tuntui, että jos ei ollut ap.n kanssa samaa mieltä, alkoi heti huutelu, että psykomamma taas, mene psykomamma pois, älä viitti psykomamma. Minusta tämä psykomamman huutelija oli kyllä sairaampi tyyppi
[/quote]Kummallista tuokin... mutta mä tosiaan en tiedä tarkasti mikä tää psykomamma oli.
Eiks psyko ollu joku oululainen yh jolla mielenterveysongelmia. Kirjoitti ihan hauskasti kyllä. Oliko sillä joku laitosjaksokin jossain välissä.
Mä en muista psykon kirjoituksista mitään, muistan vaan ne "ootko psykis" "psykis siellä huutelee" "moi psykomamma" viittaukset...
Mä mietin usein, mitä Psykikselle kuuluu. Taisi mennä vähän parempaan suuntaan, mutta ei ole varmasti yli vuoteen näkynyt. Kirjoitti blogiakin vähän aikaa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:30"]Onko down-jankkaaja se sama asperger-tyyppi, joka hokee siitä vauvan hoidosta?
[/quote] Jeeep. Ja siitä Osku-vauvasta jauhaa kans...