Naapurin jo keski-ikäinen yksinäinen nainen läksi pliseeratussa hameessa ja olkalaukku olallaan
jonnekkin. Täytyy seurata palaako yksin vai kaksin jonkun miehenpuolen kanssa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliseerattu hame on nyt muotia. Viimeksi 70-luvulla.
Kukaan alle 60-vuotias tosin ei käytä tuota sanaa. Fakta.
Mitä sanaa te sitten käytätte? Laskoshame on eri asia.
Mitä sä Saatana kyttäät!
Huolehdi omista asioistasi.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus kertoo ap:n likaisesta mielikuvituksesta. Entäpä jos se leidi menikin johonkin uskonnolliseen kokoukseen noin tyylikkään kuuloisissa vetimissä?
T. Nuorehko nainen
Mitä likaista on, että vanhempi leidi menee vaikka treffeille? Tai tulee takaisin miehen käsipuolessa? Viimeiseksi mulle uskonnollinen tilaisuus mieleen tuli.
Varmaan hän lähti jonkun ystävättärensä kanssa istumaan pitkästä aikaa iltaa terassille ja juttelemaan.
Tai ensin menevät syömään ja sitten jokin kiva sekoitus jälkiruuaksi.
Tai menevät suoraan nauttimaan kylmää kuohuviiniä terassille.
Lauantai-iltaisin kesällä näkee paljon vanhempaakin porukkaa terasseilla juttelemassa.
Eivät he sinne mene missään iskumielessä, vaan viettämään kesäiltaa.
Johan sellainen voittaa ykinäisen istumisen kotona telkun äärellä, jossa ei voi kenenkään kanssa jutella.
Olipa äärimmäisen vastenmielinen aloitus.
Missä ap asut? Lokalahdella? Lemussa? Pallivahassa?
Todennäköisimmin kuitenkin Porvoossa ja kirjoittaja on finninaamainen teinipoju.
Omat kokemukset värittävät aina tilanteiden tulkintaan ja on kyllä mielenkiintoisia tulkintoja :)
Ihan ekaksi kiinnostaa että mistä se tiedetään että tämä ihminen on yksinäinen? Ellei ole sitä sinulle sanonut, et voi tietää hänen tilannettaan mitenkään tunteeko itsensä yksinäiseksi
Ja menovaihtoehdot ovat että joko jonkun miehen perässähän se on - tuttu vai tuntematon, se vaihtelee- tai johonkin uskonnolliseen tapahtumaan menossa...
Muista nyt kyylä itsekin elää, ihmisten ilmoille sieltä verhojen takaa mars!
Voihan se käydä muuallakin hoideltavana eikä tuo panoaan kotiinsa. Miestä tai naista.
Hameesta päätellen on menossa kirkkoon, iltahartaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hän lähti jonkun ystävättärensä kanssa istumaan pitkästä aikaa iltaa terassille ja juttelemaan.
Tai ensin menevät syömään ja sitten jokin kiva sekoitus jälkiruuaksi.
Tai menevät suoraan nauttimaan kylmää kuohuviiniä terassille.
Lauantai-iltaisin kesällä näkee paljon vanhempaakin porukkaa terasseilla juttelemassa.
Eivät he sinne mene missään iskumielessä, vaan viettämään kesäiltaa.
Johan sellainen voittaa ykinäisen istumisen kotona telkun äärellä, jossa ei voi kenenkään kanssa jutella.
Miksi ei kyseessä voi olla mies? Leidi saattaa hyvinkin olla miehen iskupuuhissa. AP on pahainen naapuri-kyttä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus kertoo ap:n likaisesta mielikuvituksesta. Entäpä jos se leidi menikin johonkin uskonnolliseen kokoukseen noin tyylikkään kuuloisissa vetimissä?
T. Nuorehko nainen
Ja iskee sieltä rukoiluseuraa yön ajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon keski-ikäinen sinkkuna elävä nainen. Oikeesti mulla on rakastaja, mut me tavataan vain salassa. Siihen on syynsä, ettei voida esiintyä julkisesti missään yhdessä.
Ja se syy on Ap?
Vierailija kirjoitti:
No siinäpä on sisältöä sunkin elämään. Kummalla teistä sit enemmän...
todella on sinullakin sisältöä elämä kun kytäät naapuriasi! Kaskun et menen piha vahdiksi vuokratalon pihalle,niitä meinaan on mielin määrin.Saavatkohan palkaa? Arvostelevat kytävät ihmisiä,heistä mitään tietämättä.Levitävät valheta ja hämentävät shopaa.Viatomina enhän minä,mutta kun ne muut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinäpä on sisältöä sunkin elämään. Kummalla teistä sit enemmän...
todella on sinullakin sisältöä elämä kun kytäät naapuriasi! Kaskun et menen piha vahdiksi vuokratalon pihalle,niitä meinaan on mielin määrin.Saavatkohan palkaa? Arvostelevat kytävät ihmisiä,heistä mitään tietämättä.Levitävät valheta ja hämentävät shopaa.Viatomina enhän minä,mutta kun ne muut!
Tämäpä tämä. En minä ole mitääääään tehnyt. Muuten vaan naapuri kyttä juoruaa, kuka vaan jää kuuntelemaan.
No, Ap, kävikö sillä naapurilla flaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliseerattu hame on nyt muotia. Viimeksi 70-luvulla.
Kukaan alle 60-vuotias tosin ei käytä tuota sanaa. Fakta.
Ei, sanan tietävät kaikki, jotka lukevat muutakin kuin tätä paskapalstaa seiskaa ja suoli24 palstaa.
Mainokset tietää mitä luen, näytölle lävähti Elloksen mainos jossa rivi pliseerattuja hameita kun tätä luin.
Mistä edes tiedät, että hän on nainen? Kyylä.
Se on venäläinen nainen. Niillä on olkalaukku, vekkihame ja polvisukat.
Siis vekkihamehan se.