Mitä hyvää ruokaa syötte tänään?
Itse otin juuri ranskalaiset uunista (harvinaista herkkua minulle) ja tein lihapullakastikkeen.
Mietin kaupassa uusien perunoiden ostamista nyt kun saa jo suomalaisia. En kuitenkaan söisi niitä kastikkeen kanssa vaan silliä pitää olla, keitettyjä kananmunia ja tuoresalaattia.
Kommentit (30)
No miten sattuikin. Juuri tänään syön hyvää ruokaa. Muina päivinä yleensä pahaa.
Mulla oli makkara-spagettivuoka tänään.
Tein salaattia, kaupan savukalaa ja mozarellahelmiä. Kotim varhaiskaali, ruustinnan salaatti, purjo, ruohosipuli ja lipstikka omalta pihalta, tomaatti, mungpavun ituja, tuoreita kotim herneitä, kurkkua, tuoretta ananasta. Kastike kaupan pullosta.
Laiskan kokkauspäivän satoa...
En tiedä mitä jaksaa. Mulla on muutama siivu paahtoleipää, maksamakkaraa, vähän perunasalaattia + pottuja ja pari munaa. En tiedä mitä taikoisi. Mozzarellapallo on kans joo, ja purkkiherkkusieniä. Mut en taida pizzaa jaksaa.
Uunilohta, uusia perunoita, kermaviilikastike, silliä, keitettyä kananmunaa ja vihersalaattia
Pihviä, pippurikastiketta, parsaa ja uusia perunoita.
Aura jauhelihapihvejä, perunoita ja salaattia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä jaksaa. Mulla on muutama siivu paahtoleipää, maksamakkaraa, vähän perunasalaattia + pottuja ja pari munaa. En tiedä mitä taikoisi. Mozzarellapallo on kans joo, ja purkkiherkkusieniä. Mut en taida pizzaa jaksaa.
Eihän tuossa tarvitse juuri mitään jaksaa. Maksamakkara-munaleivät ja potut perunasalaatilla. Ja näin nälkä siirtynyt taas vähän.
Uusia perunoita, kermaista jauhelihakastiketta ja pakastekasviksia.
Vierailija kirjoitti:
No miten sattuikin. Juuri tänään syön hyvää ruokaa. Muina päivinä yleensä pahaa.
Se tunne ja se onnistumisen ilo. kun keksii jotain fiksua sanottavaa! 🤗
Sitä ei varmaan sinunkaan kohdallesi usein osu.
Itse tehtyjä burgereita grillistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei varmaan sinunkaan kohdallesi usein osu.
Oma kommenttisi onneksi suorastaan säkenöi fiksuuttaan. (huomaa sarkasmi)
Syötiin liha vartaita, grillimakkaraa, salaattia ja juomana olutta. Mökillä kun ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei varmaan sinunkaan kohdallesi usein osu.Oma kommenttisi onneksi suorastaan säkenöi fiksuuttaan. (huomaa sarkasmi)
Entäpä oma kommenttisi? Se ei säkenöi mitään. (Huomaa: ei sarkasmia).
Vierailija kirjoitti:
Syötiin liha vartaita, grillimakkaraa, salaattia ja juomana olutta. Mökillä kun ollaan.
Melkein samat ruuat ja ihan kotona ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa tarvitse juuri mitään jaksaa. Maksamakkara-munaleivät ja potut perunasalaatilla. Ja näin nälkä siirtynyt taas vähän.
Kommentoija epäili, että ei jaksa tehdä pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein samat ruuat ja ihan kotona ollaan.
Heh, samiksia ollaan. Mitä on toisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei varmaan sinunkaan kohdallesi usein osu.Oma kommenttisi onneksi suorastaan säkenöi fiksuuttaan. (huomaa sarkasmi)
Entäpä oma kommenttisi? Se ei säkenöi mitään. (Huomaa: ei sarkasmia).
Ei ollut tarkoituskaan säkenöidä. Ainoastaan saada pentu tajuamaan asioita. Harmi, ettei onnistunut.
Savulohta, uusia perunoita ja silliä, kylmä kastike kermaviilistä+tillistä+sitruunasta ja vesimelonihalloumi-salaattia.
Jälkkäriksi jäätelöä 3 kaverilta ja Ainolta.
Kaupungille menen, ruokalista päättää.