Ahdistuksesta kärsivät, pahentaako kuumuus oireitanne?
Kommentit (9)
Ahdistus ja masennus on aaltomainen tunne. Joskus pahempi ja joskus helpompi olo. Kuumuuden aiheuttama tukaluus on eri asia eikä säillä ole merkitystä sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistus ja masennus on aaltomainen tunne. Joskus pahempi ja joskus helpompi olo. Kuumuuden aiheuttama tukaluus on eri asia eikä säillä ole merkitystä sen kanssa.
Voidaan silti varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että esimerkiksi tietyt elämäntilanteet ja stressi voivat aiheuttaa ahdistusta, joten mietin, onko tukalalla kuumuudella mahdollisesti sama vaikutus. Itse ainakin huomaan, että korkeat lämpötilat ovat tehneet olosta erityisen tuskallisen, vaikka tiedänkin kestäväni lämpöä huonommin kuin suurin osa ihmisistä. -AP
No itsellä lisää sisällä ollessa, mutta ei ulkona. Toisaalta ulkona onkin sitten ihan säästä riippumatta ihan riittävän ahdistavaa..
Olisipa kotona viileää, mutta betonikuutiossa turha toive ja partsikin on kuin huonosti lämmitetty sauna.
Kyllä. Pitkään jatkuvat hellejaksot pahentaa mun dissosiaatio-oireilua. En kestä mitään tavallisuudesta poikkeavaa ja todella kuuma ilma on juuri sellaista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan silti varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että esimerkiksi tietyt elämäntilanteet ja stressi voivat aiheuttaa ahdistusta, joten mietin, onko tukalalla kuumuudella mahdollisesti sama vaikutus. Itse ainakin huomaan, että korkeat lämpötilat ovat tehneet olosta erityisen tuskallisen, vaikka tiedänkin kestäväni lämpöä huonommin kuin suurin osa ihmisistä. -AP
Kuumuus voi myös lieventää stressiä kuten sauna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumuus voi myös lieventää stressiä kuten sauna.
Varmasti monilla se toimii juurikin noin, eli tavallaan päinvastaisesti. -AP
Ei.