Naiset aina haluavat heitä arvostavan miehen, mutta...
Mies taasen ei saa sanoa suhteen tai asioiden epäkohtia ääneen, jos niissä nainen on aiheuttajana. Tästä seuraa, että nainen suuttuu ja kääntää asian siten, että häntä on loukattu. Loppujen lopuksi odotetaan, että mies pyytää anteeksi, eli ikään kuin myöntää olleensa väärässä.
Tämän olen huomannut iät ja ajat naisten kanssa. Viimeksi tällä viikolla sanoin vaimolle hänen rahankäytöstään (jälleen kerran), koska hän elää mielestäni yli varojen. Oli jopa ottanut muutaman tonnin lainan selviytyäkseen tietyistä menoista, joista olisi aivan hyvin voinut selviytyä järkevällä muutaman kuukauden talouskurilla ilman lainaakin. Lisäksi hänen työtilanteensakin on jossain määrin tulevaisuudessa epävakaa. Nainen suuttui niin, ettei puhunut minulle vuorokauteen mitään, kun nostin näitä asioita esille.
Alkaa tässä jo pikku hiljaa tulla sisäinen mitta täyteen. Aina, siis aina naiset ovat olleet tuollaisia ainakin omalla kohdalla. Mitään heistä et voi arvostella ilman riitaa, vaikka omasta mielestä puhuisi täysin aiheesta.
Kommentit (25)
Meneppä seisomaan peilin ääreen. Miksi SINÄ menet yksiin naistrn kanssa, jotka toimivat näin.
Itse olen taas oppinut, että suhteessa ei kannata sekoittaa ja jakaa raha-asioita. Molemmilla omat tulot ja menot ja toisen tuloihin ja menoihin ei puututa vaikka oltaisiin täysin eri mieltä.
Ota perheen talousasiat haltuun. Naiset ei sitä osaa.
Elätätkö sinä kummatkin?
Jos päävastuu laskuista ja menoista on sulla, niin on aiheellista puuttua. Jos nainen hoitaa omat laskunsa, niin anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Meneppä seisomaan peilin ääreen. Miksi SINÄ menet yksiin naistrn kanssa, jotka toimivat näin.
Niin! Miehen syy kun edes alunperin sekaantui naisiin!
Hyvän naisen oot itelles valinnu, eipä muuta voi sanoa. Menkää terapiaan ja/tai erotkaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen taas oppinut, että suhteessa ei kannata sekoittaa ja jakaa raha-asioita. Molemmilla omat tulot ja menot ja toisen tuloihin ja menoihin ei puututa vaikka oltaisiin täysin eri mieltä.
Hankala vaan, jos on yhteinen asuntolaina jne, ja toinen kusee raha-asiansa. Siinä vaiheessa minäkin olen siinä veneessä.
ap
Älä arvostele, vaan keskustele. Eihän kukaan pidä arvostelemisesta, eikä varsinkaan omassa kodissaan omalta puolisoltaan kuultuna. Et taida olla kovin hyvä kommunikoinnissa.
Ihanko useammankin tuollaisen naisen kanssa olet parisuhteeseen/avioliittoon halunnut?
Vierailija kirjoitti:
Älä arvostele, vaan keskustele. Eihän kukaan pidä arvostelemisesta, eikä varsinkaan omassa kodissaan omalta puolisoltaan kuultuna. Et taida olla kovin hyvä kommunikoinnissa.
Kun mikään ei muutu kilttienkään vihjausten jälkeen. Toinen elää tässä ja nyt, eikä tunnu ottavan huomioon, että tilanne voi tulevaisuudessa muuttua. Se on hänen mielestään ikään kuin sitten sen ajan murhe.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei jaksa kuunnella syyttämistä ja nalkuttamista
Tämän kun naisetkin joskus ymmärtäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Ota perheen talousasiat haltuun. Naiset ei sitä osaa.
Kyllä ne raha-asiat pitää olla naisen hoidossa. Miehet kun ei osaa edes vuokria yms maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei jaksa kuunnella syyttämistä ja nalkuttamista
Tämän kun naisetkin joskus ymmärtäisivät.
Ei vaan kunpa miehet oppisivat vastuullisiksi aikuisiksi niin kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Uliuliuuuuuu
Olet selvästi perinteinen suomalainen nainen, joka näyttää mielipiteensä miehen näkemykseen. Ei kummakaan, etteivät miehet ja naiset tule toimeen keskenään, kun naisten keskustelutaito on tuota luokkaa.
Ehkä olisi aika katsoa peiliin, jos aina deittailet tuollaisia naisia.
Jos sinun muijasi on idiootti, niin ei se tarkoita sitä, että muut naiset ovat. Onhan naisesi valinnut myös sinut, se kertookin jo jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankala vaan, jos on yhteinen asuntolaina jne, ja toinen kusee raha-asiansa. Siinä vaiheessa minäkin olen siinä veneessä.
ap
Oletko kuullut avioehdosta? Miksi kerrytät yksin naisen varallisuutta.
Älä yleistä. Tai jos yleistää, niin esität perusteita väitteidesi tueksi
Toinen juttu on se, että asiat eivöt täällä jauhamalla muutu. Puhu naisen kanssa- asiallisesti ja rauhallisesti. Kukaan ei jaksa kuunnella syyttämistä ja nalkuttamista