Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauniille naisille ollaan ilkeitä?

Vierailija
19.06.2021 |

Eikö voisi iloita toisen kauneudesta ja kääntää sen voimavaraksi itselleen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. Jos olet kaunis ja aidosti hyvä ihminen, sinua kohdellaan useimmiten hyvin. Aina löytyy katkeria ja kateellisia, mutta ei valtaosa. Varsinkin olen huomanut kauniina naisena, että vanhemmat naiset ovat ystävällisiä ja mukavia. Sen sijaan toiset nuoret naiset (vaikka itsekin olisivat kauniita) ovat jotenkin nirppanokkaisia.

Vierailija
22/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää että koska olen kaunis ja mukava, vien huomion muista ihmisistä. Yritän nykyään vähän jäädä taka-alalle, että en vaikuta tungettelevalta ja ylimieliseltä. Sekin on ikävää toisaalta, että jos olet kaunis, itsevarmuutesi nähdään usein ylimielisyytenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa rumista ja tavallisista ihmisistä on kauniille ihmisille ilkeitä. Yrittävät ryvettää ja polkea henkisesti maanrakoon. Sellaisia ihmisiä on aina. Tuolloin pitää ymmärtää vaan jättää nämä ihmiset omaan arvoonsa ja yrittää hankkiutua heistä mahdollisimman kauas. Kaikki rumat ja tavalliset ihmiset eivät ole tällaisiä ikäviä tyyppejä. 

Osa kauniista on rumille ja tavallisille ihmisille ilkeitä. Yrittävät ryvettää ja polkea henkisesti maanrakoon. Sellaisia ihmisiä on aina. Tuolloin pitää ymmärtää vaan jättää nämä ihmiset omaan arvoonsa ja yrittää hankkiutua heistä mahdollisimman kauas. Kaikki kauniit ihmiset eivät ole tällaisiä ikäviä tyyppejä. 

Osa on kateellisia huomiota saaville. Ellei huomio perustu itsevarmuuteen, asemaan ja kaveripiiriin, töissäkin, voidaan huomiota saavaa kyräillä. Voidaan suosittuakin, mutta suosittua asemassa olevaa ei kateellinen hissukka uskaltaisi suoraan kiusata työpaikalla. Kaunista ei yleensä kyräillä, ellei koeta, että saa jotain kauneuden kautta.

Vierailija
24/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan koska ovat usein ylimielisiä. 

Vierailija
25/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nuori (oli sitten nainen tai mies ) vaikuttaa usein vähän ylimieliseltä. Tähän vaikuttaa kasvatus ja ympäristö. Esim minä olen ollut kaunis nainen ja tyttö, mutta vanhempani eivät tehneet ulkonäöstäni numeroa. Enemmän painoarvoa oli käytöstavoilla ja koululla yms "hyvillä arvoilla".

Ku si ei niinsanotusti ikinä noussut hattuun. Kiitos porukoille siitä.

Vierailija
26/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kauneutta ei saa rahalla. Se ärsyttää.

Kauneutta todellakin saa RAHALLA. Katse Amerikkaan. Esim tämä Kardashian family, kaikki ovat täysin taviksia alkuperältään ulkonäön suhteen. Kirurgi on sitten tehnyt ihmeitä kaikille. Tosin voidaan kyllä kysyä onko tämä perhe jonkun kauneusihanne. Minun ei ainakaan ole. Ehkä tämä nuorin supermalli tyttö, näyttää suht luonnolliselta, häntä pidän kauniina. Muut ovat kauheita luonnottomia muovisia.

Vierailija
27/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kauneutta ei saa rahalla. Se ärsyttää.

Kauneutta todellakin saa RAHALLA. Katse Amerikkaan. Esim tämä Kardashian family, kaikki ovat täysin taviksia alkuperältään ulkonäön suhteen. Kirurgi on sitten tehnyt ihmeitä kaikille. Tosin voidaan kyllä kysyä onko tämä perhe jonkun kauneusihanne. Minun ei ainakaan ole. Ehkä tämä nuorin supermalli tyttö, näyttää suht luonnolliselta, häntä pidän kauniina. Muut ovat kauheita luonnottomia muovisia.

Sanot yhtä ja kumoat sen itse 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä