Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauniille naisille ollaan ilkeitä?

Vierailija
19.06.2021 |

Eikö voisi iloita toisen kauneudesta ja kääntää sen voimavaraksi itselleen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetaan uhkaksi itselle.

Kauniin ihmisen elämä näyttää hyvältä.

Ajatellaan, että niitä kauniimpia huomioidaan ja kunnioitetaan enemmän.

Vierailija
2/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kateus toisia kohtaan.

Miksi kauniille naisille ei saisi olla ilkeitä, kuten muillekin naisille ajoittain ollaan? Miksi kenellekkään naiselle ollaan ilkeitä? Miksi kenellekkään ylipäätään ollaan ilkeitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi komeille miehille ollaan ilkeitä?

Vierailija
4/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on sateenkaarisilakka kommunistihyveen signaalilla, en yhtään ihmettele!

Vierailija
5/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi sitä rumille ollaan ilkeitä vai kuinka usein kauniit saavat kuulla haukkuja. Kauneuden avulla voi kuitata monetkin mokat. Todennäköisesti tällä kauniilla on joku ärsyttävä luonteenpiirre ketään haukuta sen tähden että hän on kaunis.

Vierailija
6/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ole naiset olleet koskaan ilkeitä ja olen yleisillä mittapuilla (edelleen)huomiotaherättävän kaunis. Miehet on olleet ilkeitä, törkeitä ja epämiellyttäviä. Naiset ei koskaan.

Vierailija
7/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kauniille naisille ei saisi olla ilkeitä, kuten muillekin naisille ajoittain ollaan? Miksi kenellekkään naiselle ollaan ilkeitä? Miksi kenellekkään ylipäätään ollaan ilkeitä?

Mitä sitä ihmiset viddumaiselle luonteelleen mahtavat, eikä maailma ole mikään Reilukerho.

Vierailija
8/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi komeille miehille ollaan ilkeitä?

Kukaan ei oo ollut mulle mulle:) Mut en olekaan kusipää enkä kilttimies.

Vierailija
9/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kauneutta ei saa rahalla. Se ärsyttää.

Vierailija
10/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kaunis ihminen on joko kasvanut siihen, että on kaunis. Sitten se nousee hattuun ja ihmisestä tulee k-pää, tai sitten ei nouse ja ihminen pysyy omana itsenään. Itseluottamusta kuitenkin tarvitaan, koska aina saa kuulla myös niitä "näpäytyksiä",  ihan samoin kuin rumakin. Ei kauniilla oikeasti ole sen helpompaa, se on vain ulkonäköä.

Jos kaunis ihminen sen sijaan sattuu olemaan esim. rankan lapsuuden kokenut tai muuten vain aivan liian ujo ja syrjäänvetäytyvä, niin aivan samoin kuin ruma ärsyttävä ihminen joutuu tämäkin haukkojen kynsiin. 

Itse olin nuorena (huom, ennen) kaunis, mutta olin ujo ja epävarma. Jouduin mm. työpaikkakiusatuksi vanhempien naisten ja omanikäisten miesten taholta. Olin aivan yksin, omalla tavallani olin molempien kaveri ja yritin olla hauska ja mukava, mutta muka muista syistä lähdin tuosta työstä. Tuntui pahalta, että ulkonäköäni julkisesti arvosteltiin muka-vitsillä ja naiset eivät ottaneet porukkaansa, koska olin ns. kaveri noiden miesten kanssa. Vaikka en ollut. Yritin olla.

Vierailija
11/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman käsitykseni mukaan kauniille ja kivoille naisille kukaan ei ole ilkeä. Ei naiset, eikä normaalit miehetkään. Sen sijaan kauniille ja pottumaisille ollaan, varsinkin niille, jotka ovat ”kauniita” lähinnä omasta mielestään ja joille on noussut pissi päähän.

Vierailija
12/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman käsitykseni mukaan kauniille ja kivoille naisille kukaan ei ole ilkeä. Ei naiset, eikä normaalit miehetkään. Sen sijaan kauniille ja pottumaisille ollaan, varsinkin niille, jotka ovat ”kauniita” lähinnä omasta mielestään ja joille on noussut pissi päähän.

Olen tuo aiempi kirjoittaja, ja olen sitä mieltä, että jos on kaunis ja ujo, niin se on yhtäkuin ylimielinen. Jos on ruma ja ujo, niin on ruma ja ujo ja ehkä kenties tyhmä (niiden mielestä, jotka tällaisia luokittelee noin yksinkertaisesti). Ennakkoluuloja kaikki ihan yhtälailla.

Vierailija
13/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella kaunis ystävä, jota kohdellaan aina kun kukkaa kämmenellä. Niin miehet, kuin naiset. On myös todella mukava ja fiksu. Ehkä liikut vähän häiriintyneissä piireissä, jos tuollaista on?

Vierailija
14/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa rumista ja tavallisista ihmisistä on kauniille ihmisille ilkeitä. Yrittävät ryvettää ja polkea henkisesti maanrakoon. Sellaisia ihmisiä on aina. Tuolloin pitää ymmärtää vaan jättää nämä ihmiset omaan arvoonsa ja yrittää hankkiutua heistä mahdollisimman kauas. Kaikki rumat ja tavalliset ihmiset eivät ole tällaisiä ikäviä tyyppejä. 

Osa kauniista on rumille ja tavallisille ihmisille ilkeitä. Yrittävät ryvettää ja polkea henkisesti maanrakoon. Sellaisia ihmisiä on aina. Tuolloin pitää ymmärtää vaan jättää nämä ihmiset omaan arvoonsa ja yrittää hankkiutua heistä mahdollisimman kauas. Kaikki kauniit ihmiset eivät ole tällaisiä ikäviä tyyppejä. 

Vierailija
15/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95% katkerista haukkujista on miehiä.

Vierailija
16/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on ollut täällä aiemminkin.

Vierailija
17/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata ilkeilyä missään muodossa, mutta millä tavalla jonkun muun kauneus voi olla minulle voimavara? Mitä voimaa siitä saa?

Vierailija
18/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille voidaan aina sanoa pissan nousseen päähän. Tavallisemman näköisestä väitteet ei mene läpi...

Vierailija
19/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ovat, kauniit pitääkin kärsiä

Vierailija
20/27 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu fakta, että kauniille ja komeille ihmisille ollaan ystävällisempiä kuin epäviehättäville ihmisille. Joten en ihan ymmärrä tämän keskustelun aloitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän