Mies ei halua toista lasta.
Entisestä liitosta miehellä yksi lapsi, ja meillä yksi yhteinen. Kokee että siinä riittävästi. Minua harmittaa:(
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 23:36"]
Jos mies ei halua lasta, hän huolehtii ehkäisystä. Näin yksinkertaista!
[/quote] meillä myös mies ei halunnut toista lasta. Yhden kerrran sitten miehen tahdosta oltiin ilman ehkäisyä ja saman tien tuli raskaaksi.
Soitin miehelle töihin positiivisesta tuloksesta ja sanoi vaan "jaa, ootko ihan varma" . Ei kuitenkaan kertaakaan myöhemmässä vaiheessa harmitellut tilannetta :)
Minä taas mietin joka viikko, pitäisikö ero laittaa vireille ja etsiä nuorempi tai lisääntymiskykyinen ainakin. Eli asia voi olla toisinkin päin. Koville ottaa, enkä haluaisi tämän olon menevän ohi siksi, että ikää on tullut itselleni jo liikaa lasten hankkimista ajatellen. Muuten keskinkertaista suhdetta vielä sietäisi, mutta lisääntyminen on ihmiselle perusvietti. Kidutusta tukahduttaa tarpeensa.
m36
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 00:13"]
Minä taas mietin joka viikko, pitäisikö ero laittaa vireille ja etsiä nuorempi tai lisääntymiskykyinen ainakin. Eli asia voi olla toisinkin päin. Koville ottaa, enkä haluaisi tämän olon menevän ohi siksi, että ikää on tullut itselleni jo liikaa lasten hankkimista ajatellen. Muuten keskinkertaista suhdetta vielä sietäisi, mutta lisääntyminen on ihmiselle perusvietti. Kidutusta tukahduttaa tarpeensa.
m36
[/quote]
Samoja ajatuksia. Kun mentiin naimisiin sovittiin, että yritetään kolmea. Toista, kun vaimo odotti, hän ilmoitti, että lapsiluku onkin sitten täynnä. Kieltämättä pikkasen hyväksi käytetty olo!
No nyt lapset on kasvatettu ja liitto on pelkkää kulissia, että katselen hiljakseen ympärilleni, että josko vielä sattuisi nainen kohdalle, joka haluaa perhettä laittaa.
m46
Jätä pillerit salaa. Heh heh, no ei oikeasti kannata!
Jos mies ei halua lasta, hän huolehtii ehkäisystä. Näin yksinkertaista!