Korkeakoulujen varasijat kevät 2021
Hei! Ajattelin luoda ketjun varasijoilla oleville, niin voidaan yhdessä jännätä tuloksia. 🙈 Ois kiva nähdä miltä varasijoilta ihmiset pääsee opiskelemaan.
Itse olen varasijalla 19. (lapin amk, tradenomi), saas nähdä miten käy. Muut oppilaitokset ei oo vielä julkaisseet pääsykoetuloksia.
Kommentit (962)
Sain perjantaina tiedon, että olen saanut paikan! Oli kyllä ihan todellinen yllätys ja olin jo lakannut tarkkailemasta varasijojen päivittymistä siinä uskossa, että tuskin pääsen. Savonia sh varasijalta 23. Enpä olis todellakaan uskonut😁
Taitavat tänään pitää jännityksessä siihen klo 15 saakka. Vai onko jollain tullut muutoksia tänään?
Vierailija kirjoitti:
Taitavat tänään pitää jännityksessä siihen klo 15 saakka. Vai onko jollain tullut muutoksia tänään?
Ei oo tullut muutoksia. Taitaa olla linjat täynnä
15 aikaa varmaan sitten, tai ei.
Vierailija kirjoitti:
En odota enää pääseväni mutta taitavat tosiaan vasta 15 päivittää tuon hakijatilanteen kun vieläkin näkyy olevan ”valinta kesken”.
Ei lue vieläkään, että ”varasija täyttö päättynyt”. Tietääkö joku miksi?
Ei se pääty automaattisesti. Pitää tehdä sellainen päättöajo, siis Opintopolun väen.
Nyt katsetta kohti syksyn hakua, jos AMK, ja muiden kanssa ensi kevääseen.
Hirveä jännitys viikon ajan terveydenhoitajaksi varasijalla 1.
Olen helpottunut oli lopputulos mikä tahansa, uutta matoa koukkuun sitten vaan.
Jeps, näin se taitaa olla. 1. varasija vaan syö aika paljon...0.2 pisteen päähän.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pääty automaattisesti. Pitää tehdä sellainen päättöajo, siis Opintopolun väen.
Nyt katsetta kohti syksyn hakua, jos AMK, ja muiden kanssa ensi kevääseen.
No eikö senkin luulis tulevan tänään?
Minulla jäi 0,35 pisteen päähän. 🤣👍 Toivottavasti tuo nyt päivittyisi että pääsee tästä tuskasta.
Eiks opintopolkuun ois pitänyt jo tulla joku ”varasijatäyttö päättynyt”, edelleen näkyy jonot🤔
Ärsyttävää. Miksi ei sitä ajoa ole tehty niin et klo 15 tulee kaikki tekstit ja ihmiset pääsevät jatkamaan elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla jäi 0,35 pisteen päähän. 🤣👍 Toivottavasti tuo nyt päivittyisi että pääsee tästä tuskasta.
Mulla 0,4. Ja 2. varasija.
Milloin nää selviää? AAAARFGGGH............
Päivittyyköhän ne eri aikoihin riippuen koulusta, kun mulla ei ole vielä päivittynyt?🤔
Vierailija kirjoitti:
Päivittyyköhän ne eri aikoihin riippuen koulusta, kun mulla ei ole vielä päivittynyt?🤔
Sama!
Ei näytä tapahtuneen mitään opintopolussa, mutta nyt on polkuopintoihin ilmoittauduttu. 🥳 Olipahan jännää tämäkin!