Heräät ja on 90-luku. Mitä teet?
Minä menisin varmaan johonkin yökerhoon vetämään röökiä ja tanssimaan jalat irti!
Kommentit (467)
olisin vakuuttunut, että tämä on vain pahaa unta ja koittaisin nukahtaa uudelleen
mä kuvittelen päivittäin, että kun esim hissistä poistun ulos niin on 80 tai 90 luku....
Toteaisin jotta näin se ajan kulkeminen luuppina ilmenee ja masentuisin kun tietäisin mitä vielä on edessä.
Jos näin niin tänään tekisin seuraavaa. Muutamalle kaverille soittais ja pyytäisi kylään kun eilen nauhoitin tuoreimman Kummelin videolle. Se voidaan katsoa noin 2-4 kaverin voimin. Sitten käytäisiin lähimmältä R-kioskilta ostamassa askit Pastiroleja tai vaikka Joke-mehujäitä. Näin ehkä ysärin puolivälissä. Jos ois 90-luvun alku ja ikääkin sen verran kuin nyt on niin varmaan suuntaisi myös illalla katsomaan Raptoria paikalliseen baariin ja 1998 vuosi jos olisi niin sitten junalla Poriin ja Dingon paluukeikalle.
Menisin lapsuudenkotiini ja halaisin äitiäni lujasti. Kertoisin kaikille rakkailleni, miten tärkeitä he ovat minulle. Viettäisin enemmän aikaa heidän kanssaan ja yrittäisin tehdä heidän elämästään parempaa. 💗❤️💗
Lopetan dokaamisen ja yritän ottaa itseni ja elämäni vakavammin. Pari toksista hahmoa elinpiirissäni saa myös lähtöpassit.
Olen työtön. Erotettu tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Siitä masennus ja paniikkikohtaukset.
Menen opiskelemaan jonkun muun ammatin tämän alipalkatun ja raskaan lastenhoitajan työn sijaan.
Heti ensimmäiseksi ostan kunnon flanellipyjamia loppuelämän tarpeiksi ja lahjoiksi
Ihan paras oloasu syys- ja talvi-iltoina sellainen tiiviistä flanellista tehty miesten pyjama
Seuraavaksi vaihdan pääainetta
Itkisin onnesta ja tekisin monenkin asian suhteen toisenlaisia päätöksiä.
Laittaisin Ettania esinahan alle ja korkkaisin Gambina-pullon ja menisin sitten yleiseen saunaan masturboimaan.
Olisin taas nuori ja onnellinen !
Suomessa kaikki oli silloin paremmin kuin nyt.
Toivoisin herääväni heti 90-luvun alkuun. Karistaisin ex-mieheni kannoiltani ja hlvetin nopeaan, etten vaan erehtyisi naimisiin!!!
Aamukahvin jälkeen vetäisisin aamusavut liesituulettimen alla, punaista Marlboroa.
Hakisin Kotipizzasta Opera-pizzan, ja ihmettelisin, miks mun eurot ei käy???
Yökerhossa iloisessa nousuhumalassa klo 24.00.