Heräät ja on 90-luku. Mitä teet?
Minä menisin varmaan johonkin yökerhoon vetämään röökiä ja tanssimaan jalat irti!
Kommentit (467)
Onko olemassa mitään uskontokuntaa jossa kuoleman jälkeen syntyy uudestaan 90-luvulle?
Ostaisin Nokiaa ja Applea ja säästäisin kaikki Marimekot ja Muumi mukit sekä jatkaisin kuntoharjoittelua enkä päästäisi irti itsestäni.
Hubba pubbaa, sitä tuubia ja aku ankka limsaa loppuelämän tarpeisiin ostaisin, kertoisin itselleni että älä mene naimisiin sen yhden kanssa vaan odota 10 vuotta, parempaa on luvassa, tosin samassa jäisi pari lastakin tulematta, tosin sanoisin älä tee lapsia, menee kroppa pilalle ja varsinkin jätä se iltatähti tekemättä, se vie viimeisetkin rippeet terveydestä mukanaan. Ostaisin osakkeita jne turhaa paskaa, oikeastaan en kaipaa mitään 90- luvulta, ehkä musiikkia mut se siitä🤷🏻♀️
jos nyt olisikin se 22.6.1991, niin ensinnäkin olisin herännyt varmaan jostain pusikosta, koska tätä rakennusta ei ollut silloin vielä olemassakaan ja koti olisi kymmenien kilometrien päässä. Eipähän jäisi huomaamatta, että jotakin kummallista olisi tapahtunut... hetki pitäisi ehkä muistella miten asioita hoideltiinkaan "analogisessa" maailmassa. Mutta olisinko siellä vuodessa 1991 nykyisenä 46 vuotiaana vai silloisena 16 vuotiaana? Jälkimmäisenä tietysti huoletonta elämäähän se olisi :)
Täysin turha ketju- mitä sinä tekisi,jos tajuaisit, että nyt on vuosi 2021 ja perustuslaillisia ihmisoikeuksiamme ollaan rajoittamassa ja viemässä pois koko ajan yltyvällä vauhdilla?
Aloitan liikunnan, etten tulisi uudelleen näin huonoon kuntoon.
Vaihtaisin alaa ja hakeutuisin heti työpaikkaan, josta myöhemmin löytyi omin alani.
Kävisin Carrolsissa syömässä iso Carolina-aterian. Se maksaisi yhden paavonurmen, Soittaisin ehkä ensin kaverille kotiin, tuleeko mukaan, mutta se menisi todennäköisesti vastaajaan, koska kukaan ei olisi langan päässä.
Menisin johonkin viemäriin piiloon odottamaan, että tuo kammottava aikakausi olisi ohi.
Hymyilisin: elämä muuttuu paremmaksi, kun mitä se oli silloin. Tämä on tosi juttu. Olisi siis huojentavaa tietää, että "tämä ei ole tätä" ainiaan. nuoruutta palvotaan mutta itselle se oli ahdistavaa aikaa. Meillä kaikilla on oma tarinamme.
Varmaan ekat 5 min ihmettelisin missä mies on, miksi sänky on niin kapea, miksi seinillä on Suosikin julisteita ja miksi perheemme edesmennyt kultainen noutaja nukkuu matolla..
Sitten menisin alakertaan tekemään kaakaota ja paahtamaan leipää, kun ibs ei vielä vaivaisi. Sen jälkeen lukkiutuisin vessaan toljottamaan peilikuvaani. En tajunnut nuorena miten nätti olin , nyt arvostaisin sitä!
Olen iloinen. Biletän ja nautin...
Olen iloinen. Biletän ja nautin...
Jos heräisin nykyisessä sijainnissa ysärin alussa, niin olisin Neuvostoliitossa.
Olen nyt vasta kymmenien vuosien jälkikäteen tajunnut, että yksi kaverini olisi ollut minulle juuri sopiva kumppani. Meillä oli nuorena paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja harrastuksiakin, luonteemme sopivat myös hyvin yhteen, oli todella mukavaa ja helppoa olla yhdessä. Hän taisi olla minusta silloin kiinnostunutkin, minä taas en muuta kuin kaverina. Kuvittelin silloin nuorerempana tarvitsevani ja haluavani ihan jotain muuta, tyhmä ja lapsellinen kun olin. Sanomattakin selvää, että olen aika vääränlaisten ihmisten kanssa yrittänyt suhteita, vasta nyt vanhempana tajuan tämän. Nyt on ainakin aivan liian myöhäistä, tämä kaverini on ollut jo pitkään hyvässä parisuhteessa. Mutta jos heräisin 90-luvulla, niin ehdottomasti haluaisin hänen kanssaan katsoa voisiko välillämme olla jotain muuta kuin kaveruutta.
En eroaisi silloisesta poikaystävästäni koska kaipaan häntä vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vaahtobileisiin!!!
Toogabileisiin!
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa mitään uskontokuntaa jossa kuoleman jälkeen syntyy uudestaan 90-luvulle?
Perustetaan sellainen!
YSÄRIT
Pitäisi olla pyhä kirja, jossa on sääntöjä tai ohjeita elämiseen.
Lisäksi jotakin biisejä, jotka vievät lähemmäs ysäriyttä.
Joku tunnus tai logo.
Ja ehkä vaate tms. piirre, joka on tyypillinen ysäreille.
Kävisin koulut kunnolla enkä tekisi siinäpä sivussa töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustetaan sellainen!
YSÄRIT
Pitäisi olla pyhä kirja, jossa on sääntöjä tai ohjeita elämiseen.
Lisäksi jotakin biisejä, jotka vievät lähemmäs ysäriyttä.
Joku tunnus tai logo.
Ja ehkä vaate tms. piirre, joka on tyypillinen ysäreille.
Ysäriamissit, ei saisi käyttää 90-lukua uudempaa teknologiaa... henk. koht. kyllä valitsisin mieluummin 80-luvun.
En ottaisi inttiä niin vakavasti, karseat stressailut moisesta rutiinihommasta ja siinä menestymisestä.