Onko muita naisia, jotka ovat miestään pidempiä?
Tai tunnetteko tällaisia pareja?
Millaista kommentointia ja suhtautumista on tullut muilta ihmisiltä? Itse olen 180cm ja mies parikolme senttiä lyhyempi. Meitä tämä ei tietenkään ole haitannut lainkaan, mutta yllätyin, miten ystäviäni ja sukulaisia tämä onkin vaivannut. Saamme usein kuulla vittuilua aiheesta ja yleistä vitsailua paljon. Rasittavaa!!
Kommentit (6)
Olen tismalleen samanpituinen mieheni kanssa, 172 cm. Käytän usein korkokenkiä, eli usein olen hänen vieressään pidempi. Sukulainen ystävällisesti totesi minulle kerran että "teidän pitää toivoa tyttölapsia, kun mies on noin lyhyt". Ärsytti.
Minä 174, mies 170 - esim. alttarilla otetussa kuvassa pituusero näkyy selvästi. Ei meistä kumpikaan asiaa erityisemmin ajattele, eikä miestäni häiritse vaikka laitan joskus korkeat korot jalkaan. eip oo kommentteja tullut. Ihmettelisin ja olisin kyllä loukkaanunutkin jos niitä tulisi, vieläpä jatkuvalla syötöllä, niinkuin itse kerrot.Oletko kertonut näille ns. ystäville ja sukulaisille, että tilanne on sinusta rasittava? Minusta tuommonen on tod. sivistymätöntä.
Jep, sama homma täällä, paitsi olemme molemmat teitä lyhempiä. Miehen itsetunto kestää sen että mä pidän joskus korkkareita, mutta lähipiirille tämä tuntuu olevan todella vaikea asia :D
Onpa aloittajan lähipiiriin sattunut typeriä ihmisiä. Minun naistutullani on itseään huomattavasti lyhyempi mies. Ei haittaa ketään. Ja minun suvussani naiset ovat yleisesti aika pitkiä, joten monella on hieman lyhyempi mies. Ei haittaa ketään. Vain höpsöt huomauttelevat tuollaisesta.
Joo, tuo korkokenkäasia on erityisen huvittava. Äitini kommentti nähdessään hääkenkäni (menemme ensi syksynä naimisiin): "Ajattele nyt miten typerältä näytätte kuvissa, muutenkin pituuseronne on noloa". Minulla korkoa siis 3cm, en halua kulkea läpysköissä koska mekkoni on lyhyt. Miehenkin mielestä sääreni näyttävät paremmalta pienellä korolla. ap
No huh. Äitisi vaikuttaa hieman yksinkertaiselta. Jätä typerät kommentit omaan arvoonsa.
Olen myös miestäni pidempi, eroa n. 5 cm. En ole koskaan kuullut ihmettelyjä tai kommentteja. Ainoastaan pituuttani on kommentoitu ja aina positiivisessa mielessä. Olen 180 cm pitkä.