Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävyyssuhde muuttuu huonoksi

Vierailija
19.06.2021 |

Parhaan ystävän kanssa on ystävyyssuhde muuttunut huonoksi.. Kurjalta tuntuu, eikä asiaan ole yksittäistä selitystä.
Minulla on ns oikeita ystäviä 4 kpl, hyviä kavereita on useampia sen lisäksi. Olen jkv. introvertti, eikä minun ole helppoa luoda uusia suhteita tuosta vaan.

Tää ystävä, josta kerron, on mun paras kaveri ollut jo 20 vuoden ajan ja olemme myös työkavereita. Olemme tukeneet toisianne erilaisissa tilanteissa aina ja erityisesti olen kiitollinen hänen tuestaan avioeroni aikaan.

Nyt tilanne on muuttunut. Hänelle on tulossa työtehtävän muutoksia vastoin hänen toivettaan. Olen tukenut häntä tässä parhaan kykyni mukaan ja on hän kiittänytkin avusta i, eli on kokenut apua saavansa minulta. Kuitenkin hänestä on tullut hyvin ärtyisä ja meillä on ollut useita kinastelutilanteita ja ihan turhia vääntöjä ja ylipäätään tuntuu, että "me ei olla enää me.."

Hyvä pitkä ystävyyssuhde on kuin avioliitto, niinhän sitä sanotaan.. Mutta onko mitään tehtävissä enää, kun yhteys on katkeamassa?

Hän ei enää vastaa viesteihin, joiden tapaisia ennenkin aina toisillemme lähettelimme päivittäin. Ennen oli aina hauskaa yhdessä, nyt on aika kireää... Hän on myös alkanut ilkeillä silloin tällöin.

Olen yrittänyt ottaa asian puheeksi, sanoo, että pinna kireällä muutosten vuoksi, muttei se ehkä selitä kaikkea.

Olen surullinen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla