Mieheni veli on puhdasverinen toisen sukupuolen halveksuja.
Sitä tiettyä sanaa ei varmaan palstalla saa sanoa.
Oltiin eilen terassilla myöhään yöhön. Minä, miehen 3 veljeä ja pari heidän kaveriaan. Sain houkuteltua meidän pöytään nuoren naisen, ajattelin tuoda vähän säpinää sinkkumiesten kaljanjuontiin. Ja halusin naisseuraa itselleni.
Homma otti heti niin sanotusti tuulta alleen, eli uusi tulokas sukelsi porukkaan kuin olisi siinä aina ollutkin. Erityisesti tämä tuntui miellyttävän yhtä mieheni veljistä. Kyseessä on 28-vuotias omien sanojensa mukaan täysin kokematon mies.
Kävin sisällä ja tällä välin mieheni oli siirtynyt tämän veljensä kanssa viereiseen pöytään. Veli oli alkanut, miten sen nyt palstalla sanoisi, heuritella naista koska tämä oli kiinnittänyt enemmän huomiota miehen toiseen veljeen.
Kotiin tultuamme mieheni sanoi että tosta asenteesta on päästävä eroon ennen kuin siitä tulee tapa. Ajatteli suosittelevansa ihan ammattiapua. Eikä olisi veljestään kuulemma uskonut.
Kiitos kun sain avautua. Olen roikkunut palstalla varmaan lähemmäs 10 vuotta, mutta nyt tämä täälläkin säännöllisesti näkyvä ilmiö tuli liian lähelle.
Lisättäköön että pöydässä oli muitakin kokemattomia miehiä. Vain yhdellä oli tällainen ongelma.
Kommentit (11)
Mitä siitä, antaa hänen olla sellainen kun on.
Hyvä, että keskustelette.
Vihaa tai pelkoa tuo on.
Mistä lie tullut.
Pelkää naisia?
Suorituspaineita.
Entäs jos on kiinnostunut miehistä?
On sekaisin oman seksuasluduutensa kanssa. Toki se ei oikeuta kohtelemaan ketään huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että keskustelette.
Vihaa tai pelkoa tuo on.
Mistä lie tullut.Pelkää naisia?
Suorituspaineita.
Entäs jos on kiinnostunut miehistä?
On sekaisin oman seksuasluduutensa kanssa. Toki se ei oikeuta kohtelemaan ketään huonosti.
Sitä mietin tässä että mistä on tullut. Mieheni muilla veljillä ei tosiaan tällaisia näkemyksiä ainakaan tiettävästi ole. Muut olivat kuulemma hävenneet silmät päästään, ja mieheni oli taluttanut tämän veljensä pois tilanteesta.
Uskon että veli on hetero, tai ainakin kaikki merkit viittaavat siihen. Olen tuntenut hänet melkein 10 vuotta. On jo pitkään haaveillut perheestä, mutta ei saa aikaiseksi yhtään mitään. Nyt selvisi ehkä juurisyy siihen miksei ole natsannut, vaikka ihan komea, hauska ja työssäkäyvä mies on kyseessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä, antaa hänen olla sellainen kun on.
Saahan hän olla sellainen kuin on. Mutta käytöstavat pitää muistaa.
Ap
Saa nyt nähdä ottaako mies asiaa edes puheeksi veljensä kanssa... Ei ole maininnut koko päivänä asiasta mitään.
Ap
jokainen naisvihaaja on oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
jokainen naisvihaaja on oikeassa.
Ei.
Mua jotenkin harmittaa jo etukäteen se, etten usko voivani suhtautua miehen veljeen enää samoin kuin ennen.
Ap
U
P