kuinka monta kertaa vuodessa teette ulkomaanmatkoja
Ja kuin paljon rahaa niihin menee? Minkä kokonen perhe?
Kommentit (15)
2 jatkaa eli perhe 2 aikuista ja 2 teiniä.
Minä henkilökohtaisesti n. 10 kertaa. Ei matkusteta enää koko perheenä koskaan. Osissa pienempien lasten kans, tai vaan miesväki tai vaan naisväki
Rahaa menee varmaan n. 10 000 € vuodessa. Kustannetaan täysi-ikäisten opiskelijoiden matkoja vielä.
Viisi henkeä, viimeksi olen käynyt ulkomailla 1996. Eli nolla kertaa vuodessa ja rahaa menee 0e.
1 kertaa vuodessa virossa hakemassa vuoden vinuskit xDDD
Justhan tätä kysyttiin.... 2 lomareissua 2+4 vkoa ja ehkä joku viikonloppu. Tallinnan risteilyjä muutama mutta ne ei enää edes tunnu ulkomaanmatkoilta. Työmatkat tuohon päälle.
Omiin reissuihin menee n 15k€ vuodessa
Koko ajan. My life is your vacation. ;)
Viime vuodesta alkaen 3-henkinen (aiemmin 2-henkinen perhe). Ollaan käyty kerran tai parhaimmillaan kaksi välimeren tuntumassa viettämässä viikko tai pitkä viikonloppu. Lisäksi Tallinnassa tai Tukholmassa tulee käytyä 2-3 kertaa vuodessa. Menisköhän noihin reissuihin noin 3000-5000 euroa vuodessa?
Perheeseen kuuluu minä ja mieheni, reissussa käymme suurinpiirtein joka toinen kuukausi. 5-14 päivää yleensä. Rahaa kuluu vuodessa noihin n. 30000e.
Perheen kesken muutamia kertoja vuodessa, ehkä 8000-15000/v. Lapsi on vajaa 2, joten ei vielä juuri kustanna mitään. Työmatkoja ja niihin yhdistettyjä 1-3 pv lomia sitten aika paljon lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 20:02"]Perheeseen kuuluu minä ja mieheni, reissussa käymme suurinpiirtein joka toinen kuukausi. 5-14 päivää yleensä. Rahaa kuluu vuodessa noihin n. 30000e.
[/quote]
Pakko kysyä mitä teette työksenne? Avoimesti kade. :)
Nopeasti laskien tämä on 10. tämän vuoden puolella. Parin viikon reissusta selviää noin 7000 ruplalla (n. 150€). Firma maksaa asumisen ja matkat. Jos tuosta ei saisi 56€ päivältä päivärahaa, niin en lähtisi, matkustaminen on niin vittumaista puuhaa.
Ei lainkaan. Olen opiskellut ja työskennellyt ulkomailla ja ei se nyt enää niin hirveästi kiinnostakaan, vaikka joskus aiemmin on kiinnostanut tosi paljon. On ollut taloudellisesti tiukkaa, joten ei ole voinut ajatellakaan, ja vaikka nyt jo voisi, niin ei kovin innosta enää.
Kerran vuodessa viikon tai kahden viikon pidempi loma. Lisäksi 2-3 lyhyempää pätkää. Rahaa menee noihin noin 6000 euroa. 3 henkilöä matkustaa. En käytä valmismatkoja.
Kerran vuodessa viikon loma ja tehdään aina sellainen vähän parempi reissu eli 4 tai 5 tähden hotelli ja all inc. ja rahaa menee n.4000e-5000e.