Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

iPhone 4s8gb, kannattaako?

Vierailija
10.06.2014 |

Eli, kannattaako enää hankkia tuota kyseistä puhelinta? Saako vielä päivityksiä yms? Nimenomaan iPhonen tahtoisin, mutta kun uudet ovat niin kalliita, että ihan itkettää katsoa hintoja :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki Lumia, äläkä mitään IPaskaa! 

Vierailija
2/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa päivityksiä, mutta onhan tuo kieltämättä jo vanha malli. Mutta jos tykkää niin mikäs siinä. Itse vaihdoin 3gs:tä suoraan vitoseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vanha. Isompi muisti kannattaa ainakin ottaa.

Lumiat ovat ihan jämäkakkaa iPhoneen verrattuna.

Vierailija
4/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta telefinlandilta parin .vuoden pakettina, netti ja puhelut tulee edullisesti mukana. Osta vähintään 16gb

Vierailija
5/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 18:11"]

[/quote]

Jos ei Lumiaa niin ainakin joku Samsung Galaxy, mutta hyi että joku apple!

Vierailija
6/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 18:46"]

[/quote]

[/quote]

Miksi ei iPhonea? Jokin järkisyy esteenä?

Vierailija
7/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap nimenomaan haluat tuon nelosen niin kannattaa odottaa alkusyksyyn. Silloin julkaistaan iPhone 6 ja yleensä siinä kohtaa kun julkaistaan uusi malli, vanhat halpenevat.

Vierailija
8/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 18:53"]

[/quote]

Eihän noilla koskaan ole. Jankutetaan vaan kuinka iPhone on huono ja kuinka sitä ei pidä ostaa vaikka ei itsellä ole mitään kokemusta iPhonesta. Joku infantiili häiriö lienee kyseessä.

Vierailija
9/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itse asiassa kaikki kolme, Lumia 1020, iPhone 5s ja samsung galaxy s4. Eli vertailtu on. kaikissa on hyvät puolensa ja jokaisessa tökkii jokin. iPhonessa liian pieni näyttö. Samsungissa suht huono akku ja musta tausta joissain jutuissa. Taidan tykätä eniten lumiasta.

ap: iPhone 4s'ssä on vieläkin pienempi näyttö ja alkaa olla aika tehoton kone. Samalla hinnalla saat paremmankin. 

Vierailija
10/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin meidän perheeseen neljännen iPhone 4S:n viime viikolla. Mun mielestä se on todella hyvä älypuhelin. Hurahdettiin neljä vuotta sitten Android-käyttöjärjestelmään, eikä paluuta ole ollut. Meillä on myös pari iPadia.

Vierailija
11/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin puol vuotta sitten juuri tuon, mitä Ap nyt ajattelee.

Tää ainakin toimii kuin unelma, on nopea ja toimiva. Näyttökin on hyvä, en mä halua, että puhelin on mikään tiiliskivi eikä mahdu edes taskuun.

4g:hän ei oikeasti tee vielä mitään, tää 4s tukee nopeaa nettiä, se siis kannattaa ottaa, niin saa kaiken irti =)

Vierailija
12/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 19:17"]Minä ostin meidän perheeseen neljännen iPhone 4S:n viime viikolla. Mun mielestä se on todella hyvä älypuhelin. Hurahdettiin neljä vuotta sitten Android-käyttöjärjestelmään, eikä paluuta ole ollut. Meillä on myös pari iPadia. [/quote] onko teidän iPadeissakin Androidit?

Vierailija
13/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 19:13"]Minulla on itse asiassa kaikki kolme, Lumia 1020, iPhone 5s ja samsung galaxy s4. Eli vertailtu on. kaikissa on hyvät puolensa ja jokaisessa tökkii jokin. iPhonessa liian pieni näyttö. Samsungissa suht huono akku ja musta tausta joissain jutuissa. Taidan tykätä eniten lumiasta.

ap: iPhone 4s'ssä on vieläkin pienempi näyttö ja alkaa olla aika tehoton kone. Samalla hinnalla saat paremmankin. 

[/quote]

Mä taas nään positiivisena asiana juuri ton koon. Nokiat on sitä kokoluokkaa että en yhdellä kädellä pysty niitä käyttämään. Iphone on käteen sopiva ja näyttö sen mukanen.

Vierailija
14/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatte iPhonen, koska "kaikilla muillakin on se". hahahahaaa! Minä ostan Lumian, koska olen hipsteri ja haluan sellaista jota harvoilla on, se tekee minusta ainutlaatuisen! :) Imekää kyr*pää apple-fanboyt!

Vierailija
15/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 19:17"]Minä ostin meidän perheeseen neljännen iPhone 4S:n viime viikolla. Mun mielestä se on todella hyvä älypuhelin. Hurahdettiin neljä vuotta sitten Android-käyttöjärjestelmään, eikä paluuta ole ollut. Meillä on myös pari iPadia. [/quote]

Jokin tuossä ylläolevassa ei nyt oikein täsmää, mutta en oikein osaa sanoo että mikä.. =)

Vierailija
16/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 19:37"]

Ostatte iPhonen, koska "kaikilla muillakin on se". hahahahaaa! Minä ostan Lumian, koska olen hipsteri ja haluan sellaista jota harvoilla on, se tekee minusta ainutlaatuisen! :) Imekää kyr*pää apple-fanboyt!

[/quote]

Tai ehkäpä jopa Sonyn tai LG:n! 

Vierailija
17/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi te dissaatte Nokiaa? Sama kuin tietokoneissa kaikki dissaa HP:ta vaikka ei ole käyttänytkään! Sellaisetkin jotka ei edes tarvii suorituskykyisiä laitteita, vaan selaa jotain tyyliin facebookia, niin pitää saada se kallein kapistus, koska E.G.O! Ootte naurettavia!

Vierailija
18/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 19:41"]

Ja miksi te dissaatte Nokiaa? Sama kuin tietokoneissa kaikki dissaa HP:ta vaikka ei ole käyttänytkään! Sellaisetkin jotka ei edes tarvii suorituskykyisiä laitteita, vaan selaa jotain tyyliin facebookia, niin pitää saada se kallein kapistus, koska E.G.O! Ootte naurettavia!

[/quote]

Siis se kallein ja tehokkain....

Vierailija
19/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 18:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Windows on parempi kuin syöpäinen iOS! Android menettelee....

Vierailija
20/29 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 GB on todella vähän muistia. Ei kannata siis sen vuoksi ostaa. Tulee äkkiä muisti täyteen eikä ole muistikorttipaikkaa.

Itselläni on Lumia 1020 ja tykkään kovasti. Kamera on ihan huippu. Muutenkin 1020 on ihan toista kuin lumia 800. Harkitsin myös Galaxy S3, Se vaikuttaa myös näppärältä. IPhone ei käynyt mielessäkään, koska ei oikein toimi yhteen kuin Applen tuotteiden kanssa.