Naisten aktiivisuus seksissä
Jatkuvasti kuulee ja saa lukea, että miehet tykkää, kun nainen on aktiivinen seksin aikana. Mitä siis naiselta odotetaan? Mitä voi tehdä, kun mies makaa päällä ja p*nee? Millä tavalla siinä voi olla aktiivinen?
Kommentit (47)
Itsellä on se paha ongelma, että haluaisin myös laueta seksin aikana, eikä se onnistu, ellen ole täysin rento. Jos pitää jumpata omituisissa asennoissa ja pomppia miehen päällä, jään itse ilman. Toki ennen varsinaista aktia voin olla hyvinkin aktiivinen, ja jos itse saan ensin, myös sen jälkeen voin hyvinkin suostua temppuihin. Tämä on kyllä miehille ollut lähes mahdoton ymmärtää. Mutta me ollaan yksilöitä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Työntelee vastaan
Tuokin on vaan hankalaa eikä auta omaa nautintoa ainakaan. Itselläkin on oltava alla ja paikoillaan, jos meinaa että nauttii. Siis ilmeisesti kelvoton lahna.
Just sama mullakin että pakko vaan maata ja keskittyä tuntemaan, muuten ei varmasti saa org. Temput ja jumpat voi olla kivoja,mutta ei ne tunnu niin hyviltä kuin se että makaa mahallaan ja mies tulee takaapäin.
empiirisen kokemukseni mukaan naisen aktiivisuutta on kahta lajia. annas kun selitän.
meillä muija tulee ensin, yleensä päällä. sitten äijä jossain asennossa. tämä tarkoittaa sitä, että ensin keskitytään hiukan enemmän toisen nautintoon ja sitten toisen. aika harvoin tullaan enää yhtä aikaa, kun herkkyys ei ole samaa luokkaa kuin nuorena.
nainen voi siis olla aktiivisempi kahdella tapaa: 1) aluksi niin, että keskittyy enemmän omaan nautintoonsa (asennot ja yksityiskohdat), jotta saa orkun
2) sitten nainen on aktiivinen antaakseen toiselle orkun eli keskittyy jampan tyydyttämiseen
miehellä vastaavat roolit ja velvollisuudet.
AP, kumpaa aktiivisuutta tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on se paha ongelma, että haluaisin myös laueta seksin aikana, eikä se onnistu, ellen ole täysin rento. Jos pitää jumpata omituisissa asennoissa ja pomppia miehen päällä, jään itse ilman. Toki ennen varsinaista aktia voin olla hyvinkin aktiivinen, ja jos itse saan ensin, myös sen jälkeen voin hyvinkin suostua temppuihin. Tämä on kyllä miehille ollut lähes mahdoton ymmärtää. Mutta me ollaan yksilöitä kaikki.
Siis paha ongelma että haluat laueta itsekkin!!!!!!!!
Tähänkö tiivistyy koko miehen ja naisen seksi ja ongelma! Voi jumalauta. On siis ongelma, että nainenkin haluaa orgasmin! No on siinä ongelmaa.
Miten tää on näin?
En tiedä kuolenko itkuun vai nauruunn? Karmeeta se kuitenkin on.
Mä oon lähes aina aktiivisempi osapuoli.
Johdatan miehen sängylle/sohvalle, istun päälle, suutelen ja alan riisumaan vaatteita. Otan suihin ja pyydän suihinottoa. Ratsastan ja pyydän asennonvaihtoa. Tykkään "johtaa", mutta tykkäisin kyllä, että joku mies pistäisi mulle vastaan ja laittais mut just siihen asentoon kuin ite haluaa ja panis menenään.
En tiiä onko aktiivinen nainen harvinaisuus, että miehet sit jää vaan nauttimaan eivätkä "haasta" mua.
Esimerkiksi jos nyt vaikka lähiksessä panen vaimoani, niin kyllä hän siinä voi nostella vastaan ja / tai painaa jaloilla selästä jos ei halua minun enää pitkittävän hommaa, pakottaa jatkamaan ja liikkuu itse, vaikka vähänkin mutta silti - ja mikäs sen mukavempaa kun tietää sitten että voi painaa loppuun asti!
Siitä on kyllä kauan aikaa kun vaimo oli aloitteellinen seksin suhteen, sekin on positiivista ehdottomasti, mukavaa myös miehenä tietää olevansa haluttu (tai sitten epäillä sitä kun seksiä on harvoin ja aina vaan vastentahtoisemmin).
Itse haluan että toinen on mukana eikä vain makaa ja odota että mies tekee kaiken, kääntelee kuin nukkea jne. On ihana kun toinen vaikka ottaa pyytämättä suihin, menee itse asentoon jossa haluaa kullia sisäänsä, liikuttelee ja hyväilee itseään ja minua yhdynnässä, kertoo vaikka, että haluaa nyt peppuunsa tai vaikka että haluaa että laukean hänen suuhunsa, mistä ja millä haluaa itseään hyväiltävän jne.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä onko aktiivinen nainen harvinaisuus, että miehet sit jää vaan nauttimaan eivätkä "haasta" mua.
Kyllä, aktiivinen nainen on erittäin harvinainen. Mutta jatka vaan samaan malliin, älä missään nimessä lopeta!
Minä kyllä useimmiten ryhdyn vaan toimeen, ei siinä kysellä sopiiko, kun käy kaluun kiinni niin siitä se pian innostuu. Useimmiten näin. Ehdottelen kaikenlaista ja lelujakin, mies paljon hillitympi.
Naiset ovat olevinaan avoimia ja rohkeita. Tyhjät tynnyrit kolisevat. Uskokaa se.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä aihe! Oon miettinyt itsekin samaa ja mun mielikuvissa aktiivinen nainen on sellainen, joka hoitaa tyyliin kaikki hommat ja mies makaa paikoillaan. Toivon, että tämä mielikuva on väärä.
Onko tämä sitä, mitä naiset miehen aktiivisuudella tarkoittaa? Vai mistä moinen mielikuva?
Vierailija kirjoitti:
No vähän olen miettinyt samaa. Joo, teen aloitteita ja en mitenkään makaile lahnana, olen päällä (joskus, en aina), annan suuseksiä mielelläni jne mutta onko tässä kyse kokonaisuudesta vai mistä tässä "aktiivisuudessa ". En esimerkiksi halua seksin aikana puhua ja kertoa ja pyydellä vaan haluan, että homma menee luontevasti ja etenee vähän omalla painollaan. Seksin aikana minun täytyy myös saada keskittyä itseeni, muuten jää orgasmi saamatta..
Jaa, no eipä mies ole valittanut ja seksiä on ihan mukavasti, mietin vaan juuri näitä aktiivisuushaaveita, että mitä se oikeasti on.
Hyväksytkö mieheltä sen, että hänen täytyy keskittyä itseensä seksissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis paha ongelma että haluat laueta itsekkin!!!!!!!!
Tähänkö tiivistyy koko miehen ja naisen seksi ja ongelma! Voi jumalauta. On siis ongelma, että nainenkin haluaa orgasmin! No on siinä ongelmaa.
Miten tää on näin?
En tiedä kuolenko itkuun vai nauruunn? Karmeeta se kuitenkin on.
Samaan aikaan naiset haukkuvat itsekkäiksi ja huonoiksi miehet, jotka keskittyvät itseensä saadakseen itse kunnon orgasmin. Jos molemmat kerran haluavat toisen tuottavat itselle nautintoa, niin miksi se vain toisen toimesta olisi karmeeta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työntelee vastaan
Tuokin on vaan hankalaa eikä auta omaa nautintoa ainakaan. Itselläkin on oltava alla ja paikoillaan, jos meinaa että nauttii. Siis ilmeisesti kelvoton lahna.
Aikalailla näin. Itsekkäänä on tupattu pitämään ihmistä, joka keskittyy omaan nautintoonsa eikä huomioi toista. Ja seksissä tähän on liitetty sana lahna.
Vierailija kirjoitti:
Hyväillä käsillä ja varovasti kynsillä miehen vartaloa. Jos tykkää ja saa luvan, voi läpsäistä miehen pakaroita. Suudella tietysti ja nuolla esim. kaulaa, jos mies on tarpeeksi lähellä.
Liikettä lantioon. Ja aktiivisuus ennen aktia. Jopa ennen esileikkiä. Vihjailu, eleet ja kaikki muu luetaan aktiivisuuteen. Erityisesti yllättävät asentotoiveet, anaalin tarjoaminen, suihinoton antaminen ilman erillistä pyyntöä on aktiivisuutta. Se ei ole aktiivisuutta, että ilmoittaa seksiä olevan tarjolla jos heti tulet ja panossa yhtä nopeasti.
Ja ylipäätään näyttää et haluaa toista oikeasti eikä vaan anna velvollisuusseksiä. Kaikista eniten ärsyttää se, että pitää kesken seksin melkein koittaa pulssia, ettei toinen ole kuollut. Ja jos seksi kiinnostaa niin vähän, että toinen luulee sua kuolleeksi, ilmoita vastapuolelle asian laita niin hän voi tehdä siitä omat johtopäätökset.
Myös se kuinka suhtaudut seksiin eli voitko puhua siitä vapautuneesti, esitätkö toiveita tuleville seksikerroille, panostatko tuleviin seksikertoihin, lähdetkö mukaan seksiviestittelyyn.
Eiköhän ne miehet saa aina, älkää alottako tuota laulua.
Itse toivon naiselta aktiivisuutta eli seuraavaksi lyhyesti omat toiveeni.
Aluksi voisi vaatetuksella antaa pientä vihjailua tai sitten ihan tulemalla lähelle ja vaikka suudella. Tietysti jos ollaan saunassa niin siellä voisi hiukan levitellä ja kosketella, myös karvoituksen hoitotyöt käy mukavasti alkuun.
Kun päästään sänkyyn tai muuhun paikkaan ja varsinaiseen esileikki vaiheeseen niin koskestelua kokonaisvaltaisesti; sormet, kynnet, kieli, hiukset ja miten nyt vain voi kosketella. Suuseksi molemmin puolin.
Varsinaisen aktin aikana tietysti tilanteen ja halujen mukaan viestiä asennoista ja tahdista.
Loppu viimeksi se jälkijäähdyttely hyväilyineen melkein on kaikista tärkeintä, ainakin mulle.
Meillähän aktiivisuus tarkoittaa, että rouva riisuu vaatteensa, yleensä saunatakki ja levittää jalkansa. Minä nuolen kosteaksi ja hoidan hommat. Yleensä tätä aktiivisuutta ilmenee kerran viikossa, jos rouva on kotona, asuu töiden takia muualla. Yleensä olen laittanut ruuat viikonlopuksi ja joskus jopa siivonnut. Lapset ovat jo lähteneet pesästä.
Sinulla on kai kädet? Eikä lantiosikaan taida olla naulattu siihen sänkyyn? Ja vielä yksi juttu, mikä voi järkyttää maailmasi: miehen ei ole pakko olla aina päällä!