Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä jos parikymppistä naista ei kiinnosta esim. bilettäminen ja muoti?

Vierailija
10.06.2014 |

Miksi on niin vaikea hyväksyä, että nuoretkin ihmiset ovat yksilöitä ja kiinnostuksen kohteet eroavat yhtä paljon kuin vanhemmilla ihmisillä? Vai ottaako päähän, kun oma stereotyyppinen käsitys ei pädekään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat vähemmistössä, joita kiinnostaa bilettäminen. Useimmat haluavat asua ja kihlautua poikaystävän kanssa, viettää koti-iltoja, työskennellä, käydä salilla jne, mitä nykyiseen mediaseksikkääseen statuselämään nyt kuuluukaan. T. 20 v bilettäjä

Vierailija
2/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, suurin osa on tylsiä kotihissuttelijoita. Ambitiot max kotona ja työelämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on selvä assburger.

Vierailija
4/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 14:49"]

Miksi on niin vaikea hyväksyä, että nuoretkin ihmiset ovat yksilöitä ja kiinnostuksen kohteet eroavat yhtä paljon kuin vanhemmilla ihmisillä? Vai ottaako päähän, kun oma stereotyyppinen käsitys ei pädekään?

[/quote]

Ei minuakaan parikymppisenä kiinnostanut bilettäminen ja muoti. Bilettäjä en ole ollut koskaan sen jälkeenkään ja ikää on nyt pian viisikymmentä. Minä olin aina ns. erilainen nuori. :)  Mutta silloiset bilettäjät olivat paljon "kiltimpiä" kuin nykyisin, tai ainakin sellainen kuva minulle heistä jäi, koska enhän minä sentyyppisten kanssa juuri missään tekemisissä ollut.. Maailma on muuttunut paljon kolmena viime vuosikymmenenä enkä voi sille mitään, että media antaa vain yhden ainoan kuvan tämän hetken parikymppisistä: itsekeskeisiä, itseriittoisia, materialistisia pintaliitäjiä, jotka hedonistisesti vaativat kaikki mulle heti tänne nyt, muista absoluuttisesti viis. Ihan kiva, jos sinä olet toisenlainen, sellainen vähän minunkaltaiseni pohdiskelija. On todella mukava kuulla, että tällä maalla taitaa sittenkin olla vielä hiukan toivoa. :)

Vierailija
5/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on todella optimaalinen tilanne. Voi opiskella ja harrastaa ja sivistää itseään ihan urakalla, ehkä tavata tulevan puolison ja pusata lapset nuorena. Sellainen asenne vie todella hyvään, omavaraiseen elämään.

Vierailija
6/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon niitä on loppujen lopuksi joita ei kiinnosta sellainen missään iässä. Ei kai sitä epänormaalina oikein kukaan muu pidä kuin tämän palstan ikäerohullu, jonka mielestä kaikki alle 25-vuotiaat vaan haluaa juhlia ja mennä koko ajan, ja siksi he eivät koskaan sovellu yli 25-vuotiaan puolisoksi.

Vierailija
7/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota päähän.

Vierailija
8/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletpas oikea uniikki lumihiutale

Vierailija
9/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia bilettäjiä ei varmaan oikeasti edes kiinnostaisi se biletys, mutta se kun nyt valitettavasti sattuu olemaan yleisin tapa, millä pääsee tutustumaan uusiin aikuisiin ihmisiin eli mahdolliseen seurustelukumppaniin.
t. 23 v. ei jaksais bilettää

Vierailija
10/10 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 15:43"]Monia bilettäjiä ei varmaan oikeasti edes kiinnostaisi se biletys, mutta se kun nyt valitettavasti sattuu olemaan yleisin tapa, millä pääsee tutustumaan uusiin aikuisiin ihmisiin eli mahdolliseen seurustelukumppaniin.
t. 23 v. ei jaksais bilettää

[/quote]

Joitakin ei, mutta sydämeltään bilettäjiä on paljon, myös seurustelevia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi