Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9- ja 10- vuotiaat pelastivat nelivuotiaan hukkumiselta.

Vierailija
18.06.2021 |

https://www.ess.fi/paikalliset/4192730

Missä ihmeessä taas tuon ikäisen lapsen huoltajat??

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentointi keskittyy vanhempien haukkumiseen. Voisi keskittyä tyttöjen kehumiseen.

Hyvin tyypillistä tälle palstalle että ennemmin keskitytään haukkumiseen kuin siihen että tapauksessa oli kuitenkin kaksi sankariakin.

Vierailija
22/22 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä äidin tai isän valvova silmä? Lapsesta ei koskaan hellitetä katsetta, kun ollaan uimarannassa. Vaikka kuinka tekisi mieli sulkea silmät ja ottaa aurinkoa tai lukea kirjaa tai selata puhelinta, sitä ei tehdä, jos on vaarana, että lapsi menee veteen valvomatta. 

Ehkä tämä vanhempi katseli 3-, 2- ja 1-vuotiaiden pikkusisarusten perään? Jos on liian iso katras valvottavaksi yksin, sitten jätetään osa lapsista muiden hoiviin tai pyydetään rannalle mukaan muita aikuisia.

Valitettavaa, että vahinko voi sattua...sullekin.

Minulle ei satu tuollaista vahinkoa. Olen tehnyt vain yhden lapsen. Olen vuosia käynyt hänen kanssaan milloin missäkin, eikä hän milloinkaan ole valvomatta. Edes piha-altaaseen ei mene, ellen minä ole pihassa myös.

Meillä on kaveriperhe, joka tulee joskus mukaan rannalle. Perheessä on kolme lasta, isä ei osallistu juurikaan perheensä elämään. Olen kyllä moneen otteeseen ajatellut, että aika valvomatta ne vanhemmat lapset mennä vipeltävät, kun äiti keskittyy vain kaksivuotiaaseen.

Sinun lapsellesi voi sattua joku muu vahinko. Ehkä suuttuu sinulle ankarasta valvonnasta ja lähtee murkkuna suutuksissa mopoilemaan ja mopoilee junan alle. Mietit sitten että kuinka typerä olit kun ajoit lapsesi nurkkaan ja kadut koko siihen astista elämääsi ja ajattelemattomuuttasi.

Kyse ei ole ankarasta valvonnasta vaan valvonnasta. Siitä että pidetään koko ajan silmällä, ettei pääse tapahtumaan mitään tai ettei ylitä uimapuomia ja lähde virran pyörteisiin tai ettei porukassa painu veden alle. Jos sukeltaa, vahditaan sitä tarkemmin, että nousee pintaan.

Maalla ollaan aina viisaita kun merellä sattuu vahinko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi